Πρόκειται για την 2η μεγαλύτερη απάτη στο κόσμο με προϊόντα της SKF, η υπόθεση λέει κράτησε 7 χρόνια για να ξεκαθαρίσει, και βέβαια όλα αυτά τα χρόνια αναρωτιέμαι πόσα μοτέρ, σαζμάν ή ότι άλλο πήγαν άκλαφτα, τι να πεί κανείς, οι καιροί είναι πονηροί και υπάρχουν επιτήδιοι που βάζουν το μακρύ τους χέρι στην τσέπη μας σε κάθε ευκαιρία.
https://www.autoblog.gr/2017/02/20/kata ... hn-athhna/
Τώρα με την κρίση αγοράζουμε Κινέζικα σκουπίδια πολλές φορές εν αγνοία μας για την ποιότητα τους για να γλυτώσουμε λίγα €, είτε τα αγοράζουμε από ιντερνετομάγαζα είτε από μαγαζιά ανταλλακτικών ψάχνοντας για την χαμηλότερη τιμή αγνοώντας ή αδιαφορώντας για μια πολύ μεγαλύτερη ζημιά ίσως και χιλιάδων € στο αυτοκίνητο ή στον κινητήρα μας, ένα κουκουρούκου φτηνό Κινέζικο ρουλεμάν τροχού που θα διαλύσει ξαφνικά μπορεί να μας στείλει αδιάβαστους, ένας εντατήρας που διαλύθηκε ή μια αντλία νερού γιατί βαρέθηκε να γυρνάει μπορεί να μας μετατρέψει το μοτέρή το σαζμάν και το διαφορικό σε τεύχη.
Θα μου πεί κάποιος και με το δίκηο του, τα γνήσια είναι πανάκριβα, θα συμφωνήσω και θα πώ ναί στα γνήσια που αφορούν κρίσιμα σημεία του μοτέρ, της μετάδοσης, των φρένων, από εκεί και μετά ο κάθε ιδιοκτήτης γνωρίζει τις δυνατότητες το τεχνικές και οικονομικές και αποφασίζει.
Eγώ σαν προσωπική εμπειρία έχω να καταθέσω ότι πρίν 3 χρόνια για ένα από τα Clio μας αλλάξαμε 3 σέτ και κρατήσαμε το 4ο από σέτ ιμάντες / εντατήρες της Gates, είχαν πρόβλημα τα ρουλεμάν από μέσα από το κουτί τους σαν καινούργια, ανοίγαμε το κουτί και τα ρουλεμάν ήταν - χτυπημένα - και σκάλωναν.
Έτσι αναγκάστηκα και έφτιαξα δικούς μου μεταλλικούς εντατήρες καταργώντας τους πλαστικούς βάζοντας μάλιστα διπλά ποιοτικά ρουλεμάν.