Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By thrylosveria
#173266 Ρε παιδιά εχω ενα πεζω 407 και πριν κανα μηνα μου αναψε το κιτρινο λαμπακι για πρωτη φορα στη διαδρομη απο βεροια για Αθήνα και επιστροφη αυθημερον με αναμμενο πάντα λαμπακι . Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι ειναι μαλλον καταλυτης και οτι αν σου αναψει ξανα "πας για καταλύτη ". Σημερα μετα απο καμμια 500αρια χμ μου αναψε παλι !!! Το κακο ειναι οτι την Πέμπτη εχω κανονισει να παω Βελιγράδι και με αγχωσε αυτη η κατασταση, συν το γεγονος οτι δε κατεχω τιποτα απο μηχανες δε ξερω τι να κανω. Θα το παω αυριο σε ενα συνεργειο για να παρω και μια άλλη γνωμη και μετα και στην αντιπροσωπεια για τη δικη τους γνώμη. Τα χμ ειναι 150000 μοντελο του 2005. Αυτο που με καίει ειναι το ταξίδι και αν μπορεί να γίνει με το λαμπακι αναμμενο. Ποια η γνώμη σας?
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#173298 Και άλλος γαύρος από Βέροια...

Πάνε σε ένα συνεργείο, να το βάλουν στο διαγνωστικό και να σου πουν τι βλάβες βγάζει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#173299 Στην αντιπροσωπεία το έβαλαν το αυτοκίνητο σε διαγνωστικό; Μιλάμε για το γνωστό λαμπάκι:
Εικόνα
Αν δεν το έβαλαν στο διαγνωστικό, δεν γίνεται να ξέρουν, υποθέσεις κάνουν. Μπορεί να είναι πολλά πράγματα.
Και ο καταλύτης, μπορεί να μην έχει πρόβλημα και να φταίει ο αισθητήρας λ. Που είναι και πιο συχνή βλάβη.
Πήγαινέ το και σε άλλο συνεργείο και δες τι θα σου πει.
Γνώμη μου είναι πως πρέπει ν' αποφύγεις να κάνεις ταξίδι μεγάλο με τέτοιο πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#173300 Τι είδους ενδεικτικό είναι το λαμπάκι; Τι λέι το manual; Το "μου άναψε ένα κίτρινο λαμπάκι δεν λέει κάτι." Χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες, υποθέτω/φαντάζομαι/εικάζω ότι λόγω χρώματος (κίτρινο και όχι κόκκινο) η ένδειξη δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. Περισσότερα θα σου πούν στο συνεργείο με το διαγνωστικό.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#173337
thrylosveria έγραψε:Ρε παιδιά εχω ενα πεζω 407 και πριν κανα μηνα μου αναψε το κιτρινο λαμπακι για πρωτη φορα στη διαδρομη απο βεροια για Αθήνα και επιστροφη αυθημερον με αναμμενο πάντα λαμπακι . Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι ειναι μαλλον καταλυτης και οτι αν σου αναψει ξανα "πας για καταλύτη ". Σημερα μετα απο καμμια 500αρια χμ μου αναψε παλι !!! Το κακο ειναι οτι την Πέμπτη εχω κανονισει να παω Βελιγράδι και με αγχωσε αυτη η κατασταση, συν το γεγονος οτι δε κατεχω τιποτα απο μηχανες δε ξερω τι να κανω. Θα το παω αυριο σε ενα συνεργειο για να παρω και μια άλλη γνωμη και μετα και στην αντιπροσωπεια για τη δικη τους γνώμη. Τα χμ ειναι 150000 μοντελο του 2005. Αυτο που με καίει ειναι το ταξίδι και αν μπορεί να γίνει με το λαμπακι αναμμενο. Ποια η γνώμη σας?


Δες τι λαθος βγαζει το λαμπακι, ειναι κωδικος 4ψηφιος με P0 (πι μηδεν)μπροστα
πχ για καταλυτη ειναι το P0420 κλπ αν εχις αυτο, πας ταξιδι κανονικα
πες μας τι ειναι και το συζηταμε

@Pitt
στην περιπωση μας αν αναβοσβηνει εχεις σοβαρο θεμα, το χρωμα ειναι παντα κιτρινο και δεν παιζει ρολο.
Άβαταρ μέλους
By thrylosveria
#173350 Κλαημερα παιδες,
ειναι το λαμπακι που ανεβασε ο Anonymous Founder
πηγα σε ενα συνεργειο πρωι που μου υπεδειξε φιλος, το εβαλε στο διαγνωστικο και μου ειπε και αυτος ''καταλυτης'' ...κανεις τους δε μου εχει πει για αισθητηρα ''λ''...και να μου ελεγαν μηπως θα καταλαβαινα κατι ? απο σας το εμαθα και αυτο !!! Το λαμπακι δεν αναβοσβηνει και οσο για το αυριανο ταξιδι ο ''μαστορας'' μου ειπε οτι δε θα εχω προβλημα. Θα παω σημερα στην αντιπροσωπεια (ειναι φιλος ο ιδιοκτητης ) για να τους ρωτησω τι κωδικο βλαβης βγαζει και να τους πω σχετικα με αυτο το ''λ'' τη γνωμη τους.
Κοστος καινουργιου 800 (απο το συμεργειο που συνεργαζεται με την ΠΕΖΩ ), ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΔΕ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ στα δικα μας μοντελα και η αλλη λυση μεταχειρισμενος κανα 150-200αρι.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#173386
thrylosveria έγραψε:Κλαημερα παιδες,
ειναι το λαμπακι που ανεβασε ο Anonymous Founder
πηγα σε ενα συνεργειο πρωι που μου υπεδειξε φιλος, το εβαλε στο διαγνωστικο και μου ειπε και αυτος ''καταλυτης'' ...κανεις τους δε μου εχει πει για αισθητηρα ''λ''...και να μου ελεγαν μηπως θα καταλαβαινα κατι ? απο σας το εμαθα και αυτο !!! Το λαμπακι δεν αναβοσβηνει και οσο για το αυριανο ταξιδι ο ''μαστορας'' μου ειπε οτι δε θα εχω προβλημα. Θα παω σημερα στην αντιπροσωπεια (ειναι φιλος ο ιδιοκτητης ) για να τους ρωτησω τι κωδικο βλαβης βγαζει και να τους πω σχετικα με αυτο το ''λ'' τη γνωμη τους.
Κοστος καινουργιου 800 (απο το συμεργειο που συνεργαζεται με την ΠΕΖΩ ), ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΔΕ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ στα δικα μας μοντελα και η αλλη λυση μεταχειρισμενος κανα 150-200αρι.


Δες τον κωδικο και πες μας. Αν ειναι καταλυτης δεν σημαινει οτι εχεις προβλημα, μπορεις και να μην τον αλλαξεις.
Τα πραγματα ειναι αρκετα πιο πολυπλοκα απο οσο ακουγονται, μπορει μια μικρη τρυπιτσα στην εξατμιση να σου βγαζει οτι εχεις προβλημα στον καταλυτη.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#173455 800e για καταλύτη; :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#173461 Καταλύτης συνήθως είναι όταν οι διαφορές που διαβάζει ο μπροστά και ο πίσω σένσορας είναι εκτός προκαθορισμένων ορίων, δηλαδή φαίνεται ότι ο καταλύτης δεν κάνει πλέον σωστά τη δουλειά του. Αυτό σημαίνει όμως ότι υπάρχει κωδικός σφάλματος για τον καταλύτη, αν είναι για κάποιον από τους σένσορες, είναι διαφορετικός κωδικός και φυσικά διαφορετική "ζημιά" και διαφορετικό κόστος.

800€ για καταλύτη από αντιπροσωπεία είναι στην πραγματικότητα ΠΟΛΥ καλή τιμή, έχω ακούσει οτιδήποτε από 1200€ μέχρι 2500€ για καταλύτες σε πιο "ζόρικα" αυτοκίνητα (π.χ. RX8) :help:
Άβαταρ μέλους
By thrylosveria
#173478 επειδη εσβησε το λαμπακι (μετα την πρωτη ερευνα στο συνεργειο) δε μπηκαν καν στον κοπο να το βαλουν στο ''διαγνωστικο'' και μου ειπαν οτι δεν εχεις κανενα προβλημα για το ταξιδι και γυρνωντας το συζηταμε...μαλλον θα περιμενω να αναψει παλι το λαμπακι για να δουμε τον κωδικο βλαβης...δε ξερω ειλικρινα αν τα 800 ειναι καλα αλλα δεν ειναι και λιγα !!! Ας παμε τωρα με το καλο εκει και τα λεμε παλι...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#173727 Αν τελικά είναι καταλύτης μη βάλεις μτχ, βάλε καινούργιο αλλά όχι της μαμάς του, υπάρχουν μερικές σοβαρές μάρκες για καταλύτες.
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#173808 Αν το 407 του φίλου από τη Βέροια είναι διλιτρο, κατά 99% πιθανότητα ισχύουν τα παρακάτω, λόγω συγγένειας με τη C5:

- aftermarket καταλύτης παίζει από 250 έως 350ε.

- η πολλαπλή εξαγωγής είναι ξεχωριστό κομμάτι και φιλοξενεί τον προκαταλυτη.

- έχουν σημειωθεί περιστατικά με θέμα στην μεταλλική φλάντζα της πολλαπλής εξαγωγής που λόγω εισόδου αέρα δε λειτουργεί σωστά ο λ. Κόστος αλλαγής γύρω στο κατοστάρικο.

.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#173993
trident1971 έγραψε:
xenos έγραψε:800e για καταλύτη; :lipsealed:


αν ειναι παρεα με την πολλαπλη εξαγωγης, πολυ ανετα... :(


Ο προκαταλύτης μπορεί να φάει και σουτ. :metalo: