Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#342248 Δεν βρήκα κάποια σχετική συζήτηση, οπότε το ξεκινάω από εδώ, εάν υπάρχει κάτι σχετικό, ας μετακινηθεί

Αναψε ένδειξη βλάβης κινητήρα - άμεση ακινητοποίηση. Το συνεργείο λέει αντικατάσταση dpf.
Ο ιδιοκτήτης δεν ξέρει εάν έκανε ποτέ αναγέννηση, αλλά θεωρεί τη φθορά φυσιολογική για 185.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο (Citroen C-elysee-1,6). Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν σε 2, 5 χρόνια και το αυτοκίνητο κινείται κυρίως σε εθνικές και επαρχιακούς δρόμους.
Η μία αντιπροσωπεία ζητάει 950 ευρώ και το εξουσιοδοτημένο περίπου 700 για αλλαγή.
Και οι ρίχνουν το φταίξιμο (ω τι πρωτότυπο) στην ποιότητα καυσίμου.

-Είναι λογικό να καταστρέφεται έτσι σύντομα το φίλτρο;
-Εχει τόση σημασία η ποιότητα του καυσίμου;
-Δεν υπάρχει πιο φθηνή λύση αντικατάστασης;
-Τι γνώμη έχουμε για το "πλύσιμο"- καθάρισμα του φίλτρου;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#342252 Η αναγέννηση παθητική ή ενεργητική δεν γίνεται από τον οδηγό αλλά από το management του κινητήρα, υπάρχει καθαρισμός του φίλτρου, δες εδώ

http://www.dpfecocleaning.gr/

http://www.voulis.com/files/Diesel-Part ... ner_el.pdf

http://christofis-service.gr/christofis ... /dpf-.html

http://www.dpf-cleaning.gr/
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#342278 Μόνο του το φίλτρο με τη βοήθεια του κινητήρα δε κάνει αναγέννηση ή αυτό είναι μόνο για τα καινούργια ?

Εμένα κάποια στιγμή ανεβάζει ρελαντί στις 1000 στροφές και μου έχουν πει από τη skoda όταν το βλέπω αυτό να το πλακωνω για να καθαρίζει.

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#342306
elvet έγραψε:Ο ιδιοκτήτης δεν ξέρει εάν έκανε ποτέ αναγέννηση


αφού δεν έκατσε να διαβάσει 5 πράγματα από το manual και το internet ας πληρώσει τώρα
ad blue - urea άλλαξε ποτέ; αμφιβάλλω.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#342316 Το adblue δεν αλλάζει, συμπληρώνεται γιατί καταναλώνεται. Αν τελείωσε, δεν θα έπαιρνε μπρος το μοτέρ. Δεν έχει σχέση πάντως με το dpf.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#342326
Nikos! έγραψε:Μόνο του το φίλτρο με τη βοήθεια του κινητήρα δε κάνει αναγέννηση ή αυτό είναι μόνο για τα καινούργια ?

Εμένα κάποια στιγμή ανεβάζει ρελαντί στις 1000 στροφές και μου έχουν πει από τη skoda όταν το βλέπω αυτό να το πλακωνω για να καθαρίζει.

< >


Δε φτάνει ένα πλάκωμα αλλά πορεία με τουλάχιστον 70 χλμ και για πάνω από 45΄, και δεν πρόκειται για καθάρισμα αλλά για πυρόλυση πάνω από 500c που μετατρέπει την καπνιά της αιθάλης σε σκόνη, αυτός είναι ο λόγος της πορείας με πολλά χλμ, η άνοδος των καυσαερίων ώστε η πυρόλυση να γίνει με την θερμοκρασία των καυσαερίων κατά την πορεία ( παθητική αναγέννηση ) και όχι με τον ψεκασμό περίσσιας πετρελαίου που θα ανεβάσει τη θερμοκρασία των καυσαερίων ώστε να γίνει πυρόλυση ( ενεργητική αναγέννηση )

Το πρόβλημα με τις συνεχείς ενεργητικές αναγεννήσεις ( συνεχώς κίνηση στην πόλη με χαμηλή ταχύτητα για οικονομία ) είναι ότι περνάει πετρέλαιο στο κάρτερ και ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού, από ένα σημείο και μετά η άνοδος της στάθμης λαδιού / πετρελαίου στο κάρτερ είναι τόσο μεγάλη που περνάει στους θάλαμο καύσης και αρχίζει ο χωρίς έλεγχος άνοδος των στροφών ( τέρμα γκάζι ) και το μοτέρ δεν σβύνει με αποτέλεσμα το σπάσιμο του.

Καλό είναι λοιπόν όσοι κυκλοφορούν πολύ στην πόλη να ελέγχουν 1-2 φορές την εβδομάδα την στάθμη του λαδιού και όταν δούν άνοδο στον δείκτη να αλλάξουν τα λάδια και να αλλάξουν και τρόπο οδήγησης.

Αυτά είναι γενικές παρατηρήσεις, όσο εξελίσσονται τα ντήζελ εξελίσσονται και τα υποσυστήματα που δεν είναι όλα τα ίδια από μάρκα σε μάρκα, καλό διάβασμα του βιβλίου του αυτοκινήτου και κατανόηση των όσων περιγράφονται ώστε να μην υπάρχουν μεγάλα έκτακτα έξοδα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#342327 Έλα ρε Ντινο μου ελυσες την απορία κατά 50%, ελπίζω τώρα και στο υπόλοιπο 50% και εξηγώ.

Η νοικιαρικη C220d που είχα στο εξωτερικό είχε μια ξεχωριστή μπλε τάπα adblue στο ρεζερβουαρ.

Εκεί τι συμπληρώνεις?

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#342330
mirage έγραψε:AdBlue. Απο το βενζιναδικο. Αναβει ένδειξη.

< >


Να διάβασε εδώ για να μην γράφουμε

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... _19384.asp
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#342332
drdino έγραψε:Αν τελείωσε, δεν θα έπαιρνε μπρος το μοτέρ.


:oops:, aha , είχα την εντύπωση οτι άναβε μόνο ένδειξη στο ταμπλό.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#342614 Ξεκινάει counter (πχ από 2000 χλμ) οπότε έχεις αρκετό καιρό να συμπληρώσεις. Όταν τελειώσει, δεν θα σβήσει το μοτέρ αλλά την επόμενη φορά που θα σβήσεις δεν θα ξαναπάρει.

Νικο, adblue μπαινει εκεί, είτε απο μπουκάλι είτε χύμα απο την αντλία των φορτηγών αν σε αφήσει ο βενζινάς (και με λίγη προσοχή να μην τα κάνεις λίμπα μιας και η ροή είναι αυξημένη)

@Quadra: Υπάρχουν (κυριως σε επαγγελματικά, φορτηγά κλπ) και ειδικά μπεκ που ψεκάζουν εκτός θαλάμου για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Τα 40 λεπτά τα λες και πολλά παντως, συνήθως ένα δεκάλεπτο θέλει, με μαξ τα 20-25. Το πρόβλημα είναι οι πολυ μακριές 6ες και 7ες που κρατάνε πολυ χαμηλά τις στροφές στην εθνική.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#342626 Το adblue ψεκάζετε μετά το dpf και σκοπός του είναι η μείωση των οξειδίων του αζώτου που εκπέμπονται.
Στα επιβατικά δεν χρειάζεται συνηθως συμπλήρωμα από τον χρήστη μιας και η ποσότητα που καταναλώνεται αρκεί από σέρβις σε σέρβις.

.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#342653
224v έγραψε:adblu παιρνει το 500ακι με τα 95 αλογα και τον 1248 κυβισμο???? γιατι στο πρωτο σερβις 15000 που του εκαναν δεν ανεφεραν κατι τετοιο...

Πολύ δύσκολο να χρειαστεί τόσο νωρίς.Για κοίτα στο βιβλιαράκι τι αναφέρει,εγώ νομίζω κοντα στα 50-60Κχλμ.
Αν παίρνει AdBlue.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#342655
224v έγραψε:adblu παιρνει το 500ακι με τα 95 αλογα και τον 1248 κυβισμο???? γιατι στο πρωτο σερβις 15000 που του εκαναν δεν ανεφεραν κατι τετοιο...


Όχι δεν παίρνει. Δεν έχει καν τέτοιο σύστημα.