Αναψε ένδειξη βλάβης κινητήρα - άμεση ακινητοποίηση. Το συνεργείο λέει αντικατάσταση dpf.
Ο ιδιοκτήτης δεν ξέρει εάν έκανε ποτέ αναγέννηση, αλλά θεωρεί τη φθορά φυσιολογική για 185.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο (Citroen C-elysee-1,6). Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν σε 2, 5 χρόνια και το αυτοκίνητο κινείται κυρίως σε εθνικές και επαρχιακούς δρόμους.
Η μία αντιπροσωπεία ζητάει 950 ευρώ και το εξουσιοδοτημένο περίπου 700 για αλλαγή.
Και οι ρίχνουν το φταίξιμο (ω τι πρωτότυπο) στην ποιότητα καυσίμου.
-Είναι λογικό να καταστρέφεται έτσι σύντομα το φίλτρο;
-Εχει τόση σημασία η ποιότητα του καυσίμου;
-Δεν υπάρχει πιο φθηνή λύση αντικατάστασης;
-Τι γνώμη έχουμε για το "πλύσιμο"- καθάρισμα του φίλτρου;