- 22 Νοέμ 2016, 20:59
#329598
Πρίν 1 χρόνο χρειάστηκα ιμάντες για Clio και σε 3 σέτ Gates ήταν χτυπημένο το 1 ρουλεμάν, και στο 4ο σέτ ήταν ΟΚ, θεωρώ ότι έτυχε και μου τα άλλαζε το μαγαζί ανοίγοντας καινούργια κουτιά και δοκιμάζοντας βρήκαμε σωστό ένα σέτ, όμως αν δεν έχεις την εμπειρία τι κάνεις ?
Επίσης στα σέτ χρονισμού το αδύνατο εξάρτημα είναι τα πλαστικά ράουλα που έχουν ένα ρουλεμάν στο κέντρο τους, με τις θερμοκρασίες αλλοιώνεται το πλαστικό και αν δεν αλλάξει το σέτ στα χλμ ή στον χρόνο που ορίζει ο κατασκευαστής σπάνε και πέρνεις το μοτέρ σε τεύχη.
Εμείς στα αμάξια μας έχουμε αλλάξει τα πλαστικά rollers με μεταλλικά με 2 ρουλεμάν στο κάθε ένα και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Σε παλαιότερα μοντέλα της Renault η αλλαγή ιμάντα ήταν 120.000 χλμ αλλά όλα ήταν μεταλλικά, μετά με τα πλαστικά η αλλαγή κατέβηκε στα 60.000 χλμ ενώ οι ιμάντες είναι οι ίδιοι, άρα το αδύνατο σημείο είναι τα rollers ( το τρελό και του εντατήρα ) και όχι ο ιμάντας