Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#282336 Το αυτοκίνητο είναι volvo s40, 1.8 μοντέλο 2004. Πριν 3 χρόνια έμεινε ξαφνικά από μπαταρία, χωρίς καμμιά προειδοποίηση. Μέχρι σήμερα, έχει αλλάξει 3 φορές μπαταρία και 2 φορές δυναμό αλλά 1-2 φορές το χρόνο μένει από μπαταρία! Δεν υπάρχει καμμιά διαρροή ρεύματος και το δυναμό έχει ελεγθει. Διαβάζω posts και από άλλους χρήστες στο ίντερνετ που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, αλλά πουθενά δε βρήκα τη λύση... Καμμιά ιδέα?

...>.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#282344 Το δυναμό κι η μπαταρία γιατί αντικαθίστανται; Τι προβλήματα βγάζουν; Η διαρροή πώς έχει ελεγχθεί;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#282345 Το 1ο δυναμό είχε πρόβλημα. Το δεύτερο μας είπαν ότι επίσης είχε πρόβλημα, αλλά πιστεύω πως απλά το άλλαζαν γιατί δεν μπορούσαν να εντοπισουν το πραγματικό πρόβλημα. Η μπαταρία άλλαξε γιατι "πέθανε" από τις συνέχεις εκφορτισεις. Οι άλλες μπαταρίες προοληπτικα. (εντός -και καλά - εγγυησης). Ο ελεγχος για διαρροή έγινε από ηλεκτρολόγο (δεν ξέρω πως, το αμάξι είναι του πεθερού). Τέλος, έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κυρίως καλοκαίρι. Το αμάξι κινειται σχεδόν καθημερινά για πρπ 5-10 χλμ. Επίσης, σήμερα που μετρησαν δυναμό ξανά, είδαν ότι οι καταναλωσεις σταματάνε μετά από 15-20' και από όσα διαβάζω μάλλον ισχύει λόγω τροπου λειτουργίας των 3 εγκεφαλων που έχει το αμάξι.

...>.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#282351 Πόση κατανάλωση έχει μετά τα 15-20 λεπτά; Έδωσαν κανένα νούμερο;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#282353
drdino έγραψε:Πόση κατανάλωση έχει μετά τα 15-20 λεπτά; Έδωσαν κανένα νούμερο;


Δεν ειμουν μπροστά, θα ρωτήσω τον πεθερό αλλά δεν πιστεύω να ξέρει...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#282391 Μικρές διαδρομές έκανε και πριν 3 χρόνια όμως... Σίγουρα παίζει το ρόλο του αλλά γιατί τώρα φαίνεται πιο έντονα και κυρίως καλοκαίρι?

...>.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#282394 Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί μια μπαταρία απλά να πεθάνει, χωρίς προφανή λόγο, δεν φταίει η εκφόρτιση.
Τη μια φορά το χρόνο που μένει μπορεί απλά να έχει ξεχάσει κάτι ο πεθερός. Πιο πιθανό όμως να είναι οι μικρές διαδρομές. Το καλοκαίρι δε χρειάζεται ζέσταμα (άρα συντομότερη λειτουργία) και επιπλέον κατανάλωση (κλιματισμός). Θα πρέπει να κάνει λίγο πιο μεγάλες βόλτες.
Μπορεί πολύ απλά να μετράει τάση μπαταρίας κάθε μέρα πριν βάλει. Και να δει αν υπάρχει φθίνουσα πορεία που μπορεί να προκύπτει από ανεπαρκή φόρτιση.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#282424
sknipper έγραψε:. Το καλοκαίρι δε χρειάζεται ζέσταμα (άρα συντομότερη λειτουργία) και επιπλέον κατανάλωση (κλιματισμός). Θα πρέπει να κάνει λίγο πιο μεγάλες βόλτες.


Η επιβάρυνση από το clima είναι κάτι που σκέφτηκα και εγώ... Μου φαίνεται πρέπει να το παίρνω για καμμιά βόλτα που και που.



...>.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#282645 Δεν μένει τίποτα ανοιχτό. Αν αφήσεις κάποιο φως πλαφονιερας πχ ή το ντουλαπάκι, θα το σβήσει ο εγκέφαλος αυτόματα... Εχω ξεχάσει 2 μήνες το ντουλαπάκι ανοιχτό και πήρε μπρος με τη μια...για να μην πω που συχνά τα παιδια αφήνουν ανοιχτά τα πίσω φώτα ανάγνωσης.. Το μόνο που μένει ανοιχτό ειναι τα φώτα θεσης επειδή ειναι και parking lights.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#282719
sknipper έγραψε: διαδρομές. Το καλοκαίρι δε χρειάζεται ζέσταμα (άρα συντομότερη λειτουργία) και επιπλέον κατανάλωση (κλιματισμός).


To καλοκαίρι είναι πιο εύκολο για την μπαταρία και το κύκλωμα φόρτισης. Ο κλιματισμός τι παραπάνω ρεύμα καταναλώνει σε ένα συμβατικό αμάξι; Και τον χειμώνα δουλεύει το φουρφούρι.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#282736 Ανάλογα το αυτοκίνητο συνήθως μαζί με τον κλιματισμό ξεκινάνε και τα 2 βεντιλατέρ και δουλεύουν συνεχώς, και τα 2 μαζί συνέχεια είναι αρκετή κατανάλωση + ο ανεμιστήρας της καμπίνας.