Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#274631 Βασικά κοιτάω τη μετάβαση από ροπή --> δύναμη.

Anyhow, το σύνολο είναι καλό αν και overpriced.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#274638
REALZEUS έγραψε:
GTS έγραψε:Υπαρχουν και παρομοια σχολια απο οδηγους F1 για ελλειψη ροπης σε ανηφορικα τμηματα, και μιλαμε για κινητηρες με 800 ιππους σε πολυ χαμηλο βαρος μονοθεσιου.


Παντού και πάντα για wheelspin τους θυμάμαι να παραπονιούνται. Τώρα αν κάποιοι είχαν θέμα έλλειψης ισχύος σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι άλλο θέμα...


@Nikos!: Τα διαγράμματα ροπής είναι ψιλοάχρηστα, τα ισχύος είναι πιο χρήσιμα. Ο λόγος είναι ότι τα πάντα περνάνε από το κιβώτιο, το διαφορικό και τους τροχούς. Ο τελικός κριτής είναι το V-Box και φυσικά η ευχρηστία και η αίσθηση που δίνουν στον οδηγό.

Αυτο που θυμαμαι μιλουσε τις αλλαγες των κινητηρων που εχουν καθε μερικα χρονια και τοτε επαιζε καποιο downsizing σε κυλινδρους νομιζω σε μια διαταξη που ειχε λιγοτερη ροπη χαμηλα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274687 Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#274693
drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;


(Επειδή ο IKE έχει σχολάσει ήδη)

Μάθε μπαλίτσα: http://www.engineeringtoolbox.com/work- ... _1377.html :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#274934
drdino έγραψε:Α καταλαβα, σαν να λέμε η μετάβαση απο το μήκος στον όγκο.
Εικόνα


Να στο εξηγήσω εγώ, ροπή είναι το πόσο δυνατά ΜΠΙΣΤΑΕΙ ΠΟΥΤΣΩΝΕΙ) το αμάξι, ισχύς είναι το αν μαζευει γρήγορα και αν στροφάρει άκοπα. Το κατάλαβες τώρα?

Το πόσο δυνατό είναι λοιπόν το αμάξι είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ από το διάγραμμα ισχύς/ροπής, ΞΕΚΑΘΑΡΟ

edit mod
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#274936
georgetz έγραψε:Το οτι είναι ταχύτερη δεν τεκμαίρεται απο κάπου ακόμα, αν δεν δούμε κάποιες απτές αποδείξεις συγκριτικού.


Υπάρχουν μετρήσεις και για τα δύο αυτοκίνητα που δείχνουν ότι η Giulia είναι ταχύτερη. Θα υπάρξει και συγκριτικό λογικά.


drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;


Έλα ντε. :lol:


pik. έγραψε:head up display δεν εχει...
led προβολεις δεν εχει...
η αναλυση της καμερας για οπισθεν ειναι ΓΤΠ.
Ιταλοι μας λενε να παρουμε το αυτοματο γιατι το Getrag δεν συνδυαζεται αρμονικα με τον ντιζελ.
καποια πλαστικα ειδικα στις ροδελες ελεγχου του infotainment ειναι ΓΤΠ.


Πω ρε ζημιά... δεν έχει HUD και LED ε; Καταστροφή! Όπως και οι ροδέλες. Που πάτε ρε χωρίς ροδέλες, το σημαντικότερο εξάρτημα ενός αυτοκινήτου;! :rant: :s_sarcastic

Και το χειροκίνητο της BMW μέτριο είναι πάντως...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#274972 edit mod
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#275130
drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;


Ίσως να μην έχω το τεχνικό υπόβαθρο που έχεις εσύ για να εξηγήσω αυτό που βλέπω, αλλά με απλά λόγια κοιτάζοντας το παρακάτω γράφημα, βλέπω το διάγραμμα της ροπής να κάνει βουτιά στις 5.500 στροφές, ενώ της ιπποδύναμης από τις 5.250 και πάνω να κρατάει σταθερά μέχρι τις 7.300.

Εικόνα

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενώ η ροπή πέφτει, η δύναμη του μοτέρ κρατάει για περισσότερες στροφές μέχρι πριν το κόφτη και απ'ότι έχω καταλάβει είναι ρυθμισμένο το μοτέρ για αυτό το σκοπό.

Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.

Ωραία τα αστειάκια εκατέρωθεν πάντως, γελάσαμε πολύ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#275165
Nikos! έγραψε:
Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.


Νίκο, είναι |λογοκρισία|, με το μπαρδόν, πρόκειται για το ίδιο διάγραμμα ροπής και ιπποδύναμης (πολλαπλασιασμένο με γραμμική σταθερά). Αν θες σου στέλνω πμ με περισσότερα

Edit mod
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#275167
IKE έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.


Νίκο, είναι |λογοκρισία|, με το μπαρδόν, πρόκειται για το ίδιο διάγραμμα ροπής και ιπποδύναμης (πολλαπλασιασμένο με γραμμική σταθερά). Αν θες σου στέλνω πμ με περισσότερα

Edit mod


Ευχαρίστως. :)
Άβαταρ μέλους
By nass
#275170 Ισχύς = Ροπή * Χρόνο (θυμηθείτε από το Γυμνάσιο P = F * t) Στους κινητήρες "χρόνος" = "σαλ"
Σε αμερικάνικες μονάδες αν θυμάμαι καλά είναι Power (HP) = Torque (lb*ft) * Στροφές / 5252
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#275229
Nikos! έγραψε:
drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;


Ίσως να μην έχω το τεχνικό υπόβαθρο που έχεις εσύ για να εξηγήσω αυτό που βλέπω, αλλά με απλά λόγια κοιτάζοντας το παρακάτω γράφημα, βλέπω το διάγραμμα της ροπής να κάνει βουτιά στις 5.500 στροφές, ενώ της ιπποδύναμης από τις 5.250 και πάνω να κρατάει σταθερά μέχρι τις 7.300.

Εικόνα

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενώ η ροπή πέφτει, η δύναμη του μοτέρ κρατάει για περισσότερες στροφές μέχρι πριν το κόφτη και απ'ότι έχω καταλάβει είναι ρυθμισμένο το μοτέρ για αυτό το σκοπό.

Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.

Ωραία τα αστειάκια εκατέρωθεν πάντως, γελάσαμε πολύ. :lol:

Τεχνικές λεπτομέρειες, άλλα απο τη στιγμή που η βουτιά της ροπής ξεκινάει στις 5.500 (σε αυτό το απλοποιημένο διάγραμμα τουλάχιστον που δεν έχει καμπύλες άλλα μόνο ευθείες) στις ίδιες στροφές παγώνει και η ιπποδύναμη, όχι στις 5.250.
Δεν γίνεται να υπάρχει overlap σταθερότητας μεταξύ τους όσο ανεβαίνουν οι στροφές...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#275235 Εγω τα βλεπω και τα δυο στο 5500, το 5250 που προκυπτει? το γραφημα ειναι στο περιπου ετσι και αλλοιως
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#275300
GTS έγραψε:Εγω τα βλεπω και τα δυο στο 5500, το 5250 που προκυπτει? το γραφημα ειναι στο περιπου ετσι και αλλοιως


to διαγραμμα ειναι πολυ απλοποιημενο.Εαν ειχαμε το πραγματικο, η ιπποδυναμη θα αρχιζε να πεφτει σε πολυ ψηλοτερες στροφες σε σχεση με τις στροφες που αρχιζει να πεφτει η ροπη.