- 23 Σεπ 2014, 18:46
#14306
koralli έγραψε:1. Πλύσιμο στο χέρι και μόνοι μας ή σε πλυντήριο αυτοκινήτων; Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα. Τι υλικά-καθαριστικά πρέπει να χρησιμοποιούμε έαν πλένουμε μόνοι μας και με ποια διαδικασία; Τι πρέπει να προσέξουμε όταν επιλέγουμε πλυντήριο αυτοκινήτων;
Αναλόγως την όρεξη, αγάπη για φροντίδα, χρόνο και απαραίτητο χώρο που διαθέτει ο καθένας. Εγω ανήκω στην κατηγορία σπιτικό πλύσιμο αλλά υπάρχουν και φορές που το έχω πάει σε πλυντήριο. Φυσικά προτιμούσα πλυντήρια που έπλεναν στο χέρι για ευνόητους λόγους. Δεν εμπιστευομαι τα πλυντήρια με τις βούρτσες.
Το σωστό πλύσιμο ξεκινάει με πιεστικό και αφρό για να αφαιρέσει ενα ποσοστό της σκόνης και επιπλέον να κάνει το πλύσιμο μετά πιο ευκολο.
Μετά με την μέθοδο των 2 κουβάδων και χρησιμοποιώντας αγνό παρθένο μαλλί προβάτου
http://www.swell.gr/shop/all-categories ... ree-detail ή με γάντι μικροινών
http://www.swell.gr/shop/all-categories ... itt-detail ξεκινάμε το πλύσιμο. Μετά απο κάθε πάνελ του αυτοκινήτου ξεπλένουμε στον κουβά το σφουγγάρι και συνεχίζουμε την διαδικασία. Στέγνωμα εννοείται με απαλές κινήσεις με πετσέτα απο μικροίνες.
http://www.swell.gr/shop/all-categories ... 800-detail ή
http://www.swell.gr/shop/all-categories ... azy-detailΕννοείται οτι παίρνουμε σαμπουάν αυτοκινήτου και οχι Ava, Τρυλλετ και οτι άλλο διαθέτουμε στην κουζίνα μας. Ενα καλό και φθηνό σαμπουάν είναι της Sonax που το βρίσκουμε στο Praktiker με 3.5 ευρώ.
Αφρό πρόπλυσης για το πιεστικό χρησιμοποιούμε κάποιο με ουδέτερο pH. Ο αφρός πρόπλυσης που χρησιμοποιούν στα πλυντήρια είναι συνήθως αρκετά δυνατός και για ενα αυτοκίνητο που είναι κερωμένο δεν είναι οτι καλύτερο γιατί αδυνατίζει την προστασία του κεριού.
Επίσης κάτι που δεν μου αρέσει στα πλυντήρια αυτοκινήτων είναι οτι με 2-3 πετσί μπορεί να στεγνώσουν 10 αυτοκίνητα. Και το πιο σημαντικό είναι οτι δεν κάνουν ούτε ενα στοιχειώδη πλύσιμο στα πετσί. Ενα μικρό πετραδάκι να υπάρχει και μόλις εμφανίστηκε αράχνη και μικρογρατζουνιές αναλόγως τον τρόπο σκουπίσματος και της πίεσης που ασκεί ο υπάλληλος του πλυντηρίου.
koralli έγραψε:2. Τα πιεστικά που έχουν στα πλυντήρια μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στο χρώμα;
Σε γενικές γραμμές όχι εφόσον ξέρει ο υπάλληλος να το χρησιμοποιεί σωστά. Επειδή τα περισσότερα είναι επαγγελματικά με αρκετά bar πίεση, εννοείται οτι δεν βαράμε στο ψαχνό με φούλ πίεση. Στα λάστιχα κρατάμε τουλάχιστον μισό μέτρο απόσταση απο το ακροφύσιο, καθώς και στα φανάρια ή αλλα πλαστικά μέρη του αυτοκινήτου επιβάλλεται να είναι πιο προσεκτική η χρήση του πιεστικού.
koralli έγραψε:3. Πως θα αποφύγουμε το αράχνιασμα του χρώματος και γενικά πως θα εξασφαλίσουμε τη μακροζωϊα του (σε σχέση με το πλύσιμο);
Για να πείς οτι θα εξαλείψεις τις αράχνες δεν υπάρχει περίπτωση. Για να διατηρήσεις στην καλύτερη κατάσταση το χρώμα του αυτοκινήτου ο μόνος τρόπος είναι το κέρωμα ανα 4-6 μήνες αναλόγως την διάρκεια του κεριού και εννοείται σωστό πλύσιμο, όπως περιέγραψα πιο πάνω.
koralli έγραψε:4. Στις εσωτερικές επιφάνειες αρκεί να χρησιμοποιούμε μόνο νερό με κάποιο πανί ή πρέπει να βάζουμε και κάποιο γαλάκτωμα;
Προσωπικά χρησιμοποιώ ειδικό γυαλιστικό για τα εσωτερικά πλαστικά. Στην αρχή χρησιμοποιούσα γυαλιστικό της Autoglym αλλά τώρα χρησιμοποιώ αυτό.
http://www.cleanyourcar.co.uk/interior/ ... d_366.html
I am invisible, understand,
simply because people refuse
to see me...
... they see only my surroundings,
themselves, or figments of their
imagination -- indeed, everything
and anything except me.
Ralph Ellison
Invisible Man