Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#1113 Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#3540
Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)

*********************************************************************************
Και όμορφοι είναι φίλε, και δεν τραβάνε ρεύμα, και δεν ζεσταίνονται, και ζουν πολύ!.
Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#3743
antonis-team έγραψε:
Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)

*********************************************************************************
Και όμορφοι είναι φίλε, και δεν τραβάνε ρεύμα, και δεν ζεσταίνονται, και ζουν πολύ!.
Antonis-team.


Και καθε φορα που μπαινεις στο αμαξι κανεις δωρεαν ακτινογραφια θωρακος!
Γουστα ειναι αυτα. Εγω θεωρω σα το ζεστο φως του λαμπτηρα δεν εχει τιποτα. Για το εσωτερικο τουλαχιστον.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#4626 Φωτογραφίες αναμμένων φώτων έχουν νόημα μόνο αν γίνουν συγκριτικά. Ιδανικά να έχεις δεξιά το ένα είδος και αριστερά το άλλο. Αλλιώς θέλεις να έχεις ίδιο διάφραγμα και ταχύτητα και ευαισθησία κλπ κλπ την ίδια ώρα στο ίδιο μέρος με τον ίδιο φωτισμό (και προσανατολισμό αυτού).
Το λέω αυτό όχι για να γίνω κακός αλλά πιθανόν να μπορώ να σου βγάλω φωτό με τα προηγούμενα φώτα σου τα ας πούμε κιτρινιάρικα και να μοιάζουν έτσι άσπρα επιλέγοντας κατάλληλο white balance και υπερφωτίζοντας λιγάκι..
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#4677 Nαι συμφωνω, αλλα εχω κρατησει μονο τις φωτος που ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα. Υπαρχουν κι αλλες που βγαινουν αλλοιωμενες προφανως. Εχω και τετοια φωτο που λες. Image
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#4955 Ορέστη τα ίδια λάθη κάνεις όπως στο 4τφ.... .
Θα μιλήσω εγώ για σένα που έχω τα ίδια :s_cool σε συνθήκες βροχής (βασικά σα να μου άνοιξαν πυροσβεστική μάνικα) απέδειξαν και εκεί την αξία τους :inlove:
Δεν περιγράφω άλλο :lol:
Άβαταρ μέλους
By BASSstarlet
#6178
antonis-team έγραψε:
Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)

*********************************************************************************
Και όμορφοι είναι φίλε, και δεν τραβάνε ρεύμα, και δεν ζεσταίνονται, και ζουν πολύ!.
Antonis-team.



Δυστυχώς δεν ισχύει για όλες τις λάμπες Led.
Έχω δοκιμάσει τις παρακάτω για φώτα θέσεως, και στο instrument cluster (από πράσινο σε μπλε) και οι τρεις πρώτες καιγόντουσαν πολύ γρήγορα, και είχαν υποδεέστερη ένταση από την τελευταία δεξιά:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By glf
#6596 και γω είμαι σε φάση που αλλάζω ότι... βρω μπροστά μου σε led :)

μέχρι και ρελέ φλας πήρα για να είμαστε ωραίοι χοχοχο

από το σκούτερ ξεκίνησα, στο 106 και στο corsa της γυναίκας παίζω τώρα...
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#6781 Καλά τα LED αλλά έχουν τα θεματάκια τους και αν δέν έχει γίνει εργοστασιακή πρόβλεψη τότε το αποτέλεσμα μπορεί να είναι απογοητευτικό.

Καταρχάς είναι μύθος οτι τα LED δέν παράγουν θερμότητα. Ναί, ένα λεντακι απο αυτά που κρεμάμε στα κλειδιά δέν παράγει θερμότητα αλλά μόλις αρχίσουν να ανεβαίνουν τα watt ωστε να παράγεται φως εφάμιλο των λαμπων πυρακτώσεως τοτε αρχίζει και η παραγωγή θερμότητας.

Και το κυριότερο πρόβλημα των LED είναι η ευαισθησία στις θερμοκρασίες. Μειώνεται η φωτεινότητα και αλλοιώνεται το χρώμα τους. Όταν λένε οτι ένα LED έχει ζωή Χ χιλιάδες ώρες αυτό σημαίνει οτι μετά απο αυτές τις ώρες σε θερμοκρασία 25 βαθμών θα έχει πέσει η φωτεινότητα κατα 30%

Όταν όμως το LED μπεί σε ενα φωτιστικό σώμα σχεδιασμένο για λάμπες πυρακτώσεως οι οποίες δέν χαμπαριάζουν απο θερμοκρασίες, είναι λογικό η θερμοκρασία του LED να ανέβει πολύ παραπάνω απο 25 βαθμούς. Και η απόδοση των LED πέφτει λογαριθμικά με την άνοδο της θερμοκρασίας

Image

Δέν είναι τυχαίο οτι οι λάμπες για οικιακή χρήση έχουν τεράστιες αλουμινένιες ψύκτρες:
Image

Οπότε ένα led χωρίς το απαιτουμενο thermal management μπορεί να πεθάνει μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Το άλλο βασικό πρόβλημα είναι οτι τα led δέν είναι πάντα συμβατά με τα συστήματα ελέγχου για καμμένους λαμπτήρες.

Και εδώ κάνουν το εξής τραγικό, βάζουν το led και παράλληλα του μία αντίσταση ισχύος η οποία καταναλώνει όσο ρεύμα θα κατανάλωνε η λάμπα πυρακτώσεως ωστε να μή βγάζει ένδειξη το σύστημα :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#8114 Ερωτηση!

Πως μπορω να ρυθμισω τη μεγαλη σκαλα σε focus mk1.5??? Εψαξα λιγο στο ιντερνετ, και βρηκα αυτες τις εικονες.

Εικόνα
Εικόνα

Απο αυτο το site.

http://focusowners-social.com/forum/vie ... =21&t=5978

Αυτα ειπαν πως ειναι ρυθμιστες! Τωρα τα φαναρια ρυθμιζονται και αριστερα δεξια η μονο πανω κατω?
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#8576 Σε φοκους 2 (λογικά απότι βλέπω το ίδιο είναι και για το 1) η πάνω η "βίδα" (που είναι εύκολα προσβάσιμη) είναι για το δεξιά αριστερά. Η πιο μέσα, η "κρυμμένη", είναι για το πάνω κάτω.
Και αν δεν κάνω τραγικό λάθος ρυθμίζονται μαζί με τη μεσαία.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#8631 Μαλιστα. Μου φαινεται πως η μεγαλη σκαλα δε βαραει καλα, και μαλλον θα τα δω και τα δυο. Ευχαριστώ! :s_smile
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#9134
Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)


Εχεις να μας δειξεις καποιον? :s_wacko :shifty: