Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kacey
#220612 Mondeo 2lt 2005 βενζινη (duratec)

Νεο προβλημα. το θεμα με το ρελαντι εχει αφεθει λιγακι, γιατι μαλλον καταληγουμε οτι ειναι εγκεφαλος και $$$.

Το αυτοκινητο αρχιζει να παρουσιαζει μια απροθυμια να επιταχυνει, οταν το τεποζιτο πεφτει κατω απο το 1/4, μεχρι που καταληγει να μη μπορει να σηκωσει πανω απο 2 χιλιαδες στροφες οταν ειναι σχεδον (αλλα σιγουρα οχι τελειως) αδειο. Οταν φτανει σε αυτο το σημειο, η τρομπα ακουγεται να κανει κενα στη λειτουργια της, σαν* να ρουφαει αερα. Κοινως, κανει ακριβως οτι θα εκανε ενα αυτοκινητο που παει να μεινει απο βενζινη, ενω ομως εχει μεσα. Μολις του βαλεις βενζινη, δουλευει κανονικοτατα με το που βγαινεις απο το βενζιναδικο*.

-εχει αλλαχτει το τρομπακι με εμποριου, χωρις να γνωριζω αν το προβλημα ξεκινησε τοτε γιατι το αυτοκινητο ηταν ακινητο μεχρι που εμεινε απο τρομπα. Το τρομπακι ειναι σωστο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, και σωστα τοποθετημενο.

*μπορει και να μην ειναι το συμπληρωμα βενζινης που το διορθωνει, αλλα απλα το ανοιγμα της ταπας της βενζινης: χθες παρατηρησα οτι στο ανοιγμα της ταπας, κανει ενα ιδιαιτερα δυνατο και παρατεταμενο "φσιιιιτ". Ξερω οτι αυτο μεχρι ενα σημειο ειναι αναμενομενο και προβλεπέ, ελευθερωνεται αερας. ΑΛΛΑ, επειδη εμενα μου φανηκε πολυ εντονο ξαναβγηκα στο δρομο χωρις να βαλω βενζινη (μονο με το ανοιγμα της ταπας). Σαν να διορθωθηκε το προβλημα για 1-1.5 χιλιομετρο και μετα το ξαναεκανε, οπου ξαναανοιγοντας τη ταπα, ξαναεκανε ενα εντονο και παρατεταμενο "φσιιιτ", μετα απο μολις 1-1.5 χλμ οδηγησης. Δηλαδη ο ηχος που κανει και η ποσοτητα αερα που ρουφαει (?ξερω οτι κανονικα βγαζει προς τα εξω, αλλα νομιζω οτι σε αυτη τη περιπτωση ρουφαει αερα, σαν να εχει γινει κενο μεσα στο τεποζιτο) ειναι πολυ εντονος/μεγαλη, για τοσο λιγη οδηγηση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#220614 Αναθυμιάσεις του τεποζίτου; Υπάρχει μια βαλβίδα που ελέγχεται από την pin 67 του εγκεφάλου. Aπό την άλλη μεριά έχει κοινό κύκλωμα με τα μπεκ και το μοτεράκι του ρελαντί. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#220637 Kacey αμα θες να βαλεις χερι εσυ κατι μπορει να γινει, αρκει να μην ειναι απο την πανω πλευρα του τεποζιτου το κυκλωμα και θελει κατεβασμα ή εστω χαλαρωση ολη η δεξαμενη. Αμα ειναι ετσι, αντε γεια.

Αν την παλευω απο μνημης, πρεπει να δεις αν η βαλβιδα παιρνει σημα (καλωδιο απο εγκεφαλο σε καλη κατασταση), αν δουλευει (δινεις ρευμα κατευθειαν και την ακους να κανει κλακ-κλακ), και αν καποια απο ολες τις σωληνες ειναι βουλωμενη απο σκονες κλπ

Επισης, πιθανα να ειναι και θεμα ταπας βενζινης, τι λες drdino??
Άβαταρ μέλους
By drdino
#220644 Nομίζω πως από τότε που μπήκε σε εφαρμογή το σύστημα για έλεγχο των αναθυμιάσεων, δεν υπήρχε εμπλοκή της τάπας ή πχ κάποιου σωλήνα αναθυμιάσεων ελεύθερο στο περιβάλλον, όλα περνάνε από το κάνιστρο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#220667
drdino έγραψε:Nομίζω πως από τότε που μπήκε σε εφαρμογή το σύστημα για έλεγχο των αναθυμιάσεων, δεν υπήρχε εμπλοκή της τάπας ή πχ κάποιου σωλήνα αναθυμιάσεων ελεύθερο στο περιβάλλον, όλα περνάνε από το κάνιστρο.



I stand corrected


Εικόνα


Απορω πως δεν του βγαζει τιποτα μηνυμα λαθους...
Βεβαια ουτε και το δικο μου βγαζει και το κανει χρονια το φςςς οταν ανοιγω την ταπα. :help: Δεν ασχοληθηκα ποτε, και ας ειναι σχετικα ευκολα προσβασιμο το συστημα. Με χαμηλα σταθμη βενζινης παει μια χαρα παντως.
Άβαταρ μέλους
By kacey
#220699
drdino έγραψε:Αναθυμιάσεις του τεποζίτου; Υπάρχει μια βαλβίδα που ελέγχεται από την pin 67 του εγκεφάλου. Aπό την άλλη μεριά έχει κοινό κύκλωμα με τα μπεκ και το μοτεράκι του ρελαντί. :hmmm:

το κοινο κυκλωμα που λες, προφανως ειναι το σταθερο +12v που δινει ρευμα σε ολα αυτα. Δεν μπορει να ειναι η γειωση, γιατι στη βαλβιδα ρελαντι ειναι διακοπτομενη (και μεσω αυτης της διακοπης της γειωσης ρυθμιζει το ρελαντι), αρα προφανως δεν μπορει η γειωση να ειναι κοινη και να παιζουν ολα μαζι το ιδιο.

αυτα τα pins που τα βρισκεις?

Λοιπον, το θεμα γινεται ολο και πιο κουλο. Βασικα, δεν κανει ενα πραγμα επαναλαμβανομενα, ωστε να βγαλω ενα συμπερασμα. Μεχρι χθες, οταν εβαζα βενζινη σταματαγε αμεσως. Χθες, νομιζα οτι ανοιγοντας τη ταπα της βενζινης και επιτρεποντας στον αερα να βγει (τελικα βγαινει αερας, βασικα ατμοι βενζινης, παρα πολλοι ομως) εφτιαχνε. Τελικα σημερα κανοντας το αυτο 3-4 φορες, τιποτα.

χθες οταν παρκαρα, ειχε το προβλημα. σημερα το πρωι δεν το ειχε, δουλευε μια χαρα στην αρχη. Οταν αρχισε να το κανει και ανοιξα τη ταπα, ΔΕΝ εφτιαξε. Οταν κυκλοφορησα με τη ταπα μιση στροφη σφιγμενη, ισα ισα να μη φυγει, αρα τελειως ασφραγιστη να μπαινει/βγαινει αερας στο τεποζιτο, ΔΕΝ εφτιαξε. Οταν εβαλα 20λτ βενζινη, ΔΕΝ εφτιαξε (μεχρι χθες οταν εβαζα βενζινη εφτιαχνε αμεσως).

Οταν παρκαρα και ξεπαρκαρα μετα απο 5 λεπτα, ΨΙΛΟεφτιαξε. Μπας και απλα ειναι γτπ η τρομπα και οταν ζεσταινεται αρχιζει τα κουλα, και ολες οι δοκιμες που κανω απλα της δινουν ενα διαλειμμα να "ξεκουραστει" και δουλευει μετα? Γιατι σημερα 2 ωρες το εσκιζα κανοντας δοκιμες, οποτε το/την ζορισα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#220715 Ναι, το κοινό κύκλωμα που μοιράζονται είναι η τροφοδοσία.

Λες ότι έμεινε από τρόμπα και γιαυτό την αλλάξατε, τι ακριβώς είχε συμβεί; Σταμάτησε η τρόμπα να δουλεύει εντελώς;
Άβαταρ μέλους
By kacey
#220726 ναι, το τεποζιτο ειχε δρακουλες μεσα και κολλησε τελειως.

επισης εχει γινει καθαρισμος μπεκ και μπεκιερας, φιλτρο βενζινης, το τεποζιτο τωρα ειναι καθαρο. Επισης, γενικα το αμαξι οταν δουλευει, δουλευει καλα.

αν το θεμα ειναι γενικα με το evap και τις αναθυμιασεις - τη μη σωστη απελευθερωση τους στη πολλαπλη, μεσω του κανιστρου και της βαλβιδας - τοτε δεν θα επρεπε να φτιαχνει το πραγμα οταν ανοιγω τη ταπα και βγαινουν απο μεσα οι ατμοι της βενζινης (και βγαινουν πολλοι)? Επισης, οταν οδηγουσα με τη ταπα του τεποζιτου λασκα, δεν θα επρεπε να ειναι οκ?
Άβαταρ μέλους
By kacey
#220937
kacey έγραψε:Οταν παρκαρα και ξεπαρκαρα μετα απο 5 λεπτα, ΨΙΛΟεφτιαξε. Μπας και απλα ειναι γτπ η τρομπα και οταν ζεσταινεται αρχιζει τα κουλα, και ολες οι δοκιμες που κανω (ανοιγμα ταπας, συμπληρωμα βενζινης κλπ) απλα της δινουν ενα διαλειμμα να "ξεκουραστει" (αφου σβηνω μοτερ ή σταματαω για λιγο) και δουλευει μετα? Γιατι προχθες που γυρναγα απο Χαλκιδα με μεγαλη αλλα σταθερη ταχυτητα, το εκανε στο τελος του ταξιδιου. σημερα 2 ωρες το εσκιζα κανοντας δοκιμες, οποτε το/την ζορισα ---> το εκανε πολυ συντομα, στα πρωτα 5χλμ.

τα ιδια. παρκαρω ΜΕ το προβλημα, μετα απο Χ ωρες παιρνω το αμαξι, πυροβολαγε. Δεν εκανα αρκετα μεγαλη βολτα ωστε να το παρουσιασει αυτη τη φορα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#220980 προσπαθησε να μετρησεις την πιεση βενζινης σε καποιον μηχανικο/ηλεκτρολογο.Απο εκει θα καταλαβεις πολλα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#221027 συνηθως εχουν κατι βαλιτσακια με ανταπτορες για τα περισσοτερα μοντελα,με οργανο πιεσης,και ταφακι που μπαινει καπου στην γραμμη τροφοδοσιας.Εαν εχει μακρυ σωληνα το οργανο μπορεις να το παρεις μεσα στην καμπινα και να το βλεπεις με φορτιο οταν θα ζεσταθει η αντλια κλπ. Εαν βρεις καντο και στατικα,συνηθως το δειχνει.
Άβαταρ μέλους
By kacey
#221146 με διαγνωστικο, δεν θα το δουμε? Ενα obd2 adaptor που εχω δεν παιζει στα ford δυστυχως, για να τσεκαρα εγω.

Νεοτερα απο το μετωπο:

μολις γυρισα απο 2χ Πειραια - Βαρυμπομπη - Πειραια, δηλαδη 2χ 60 χαω, απο Κηφισο τωρα (αδειος), ενω πριν το αυτοκινητο να ηταν παρκαρισμενο ωρες.

Στο πρωτο με 1/4 ρεζερβουαρ, στα πρωτα ~20 χαω (περιπου μεχρι τη Κηφισια) ολα οκ, μετα λιγο σφιξιμο, στην επιστροφη ξεκαθαρα σφιξιμο (δεν "καθαριζε" το στροφομετρο).

γεμιζω ρεζερβουαρ τελειως (πηρε 42 λιτρα, ειναι 55αρι). Θυμιζω οτι ενω μεχρι προχθες με το που εβαζα λιγη βενζινη εφτιαχνε, σημερα το πρωι με 20λιτρα συνεχιζε τα ιδια.

Κανω παλι τα 60χλμ, ε οσο και να προσπαθουσα να σπασω το μοτερ με απανωτα ανοιγματα 2ας, 3ης, 4ης και κατι 200αρες, δεν το ξαναεκανε. Αντιθετα, το πρωι ακομα και μετα τα 20λιτρα που εβαλα στο σχεδον 1/4 τεποζιτου, δεν σταματαγε να το κανει (και μαλιστα εντονοτατα).

τι διαολο?
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#221203 Αφού το πρόβλημα δεν προϋπήρχε και εμφανίσθηκε μετά την αντικατάσταση της τρόμπας, μήπως θα έπρεπε να δείς αν συμβαίνει κάτι με το ανταλλακτικό που χρησιμοποιήθηκε, ή με την τοποθέτησή του; :hmmm: