Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#209895
kacey έγραψε:πηγα σε δευτερη ford

-διαγνωστικο FORD δειχνει ολες τις τιμες-μετρησεις του εγκεφαλου σωστες (δηλαδη θεση πεταλουδας = σωστη μετρηση, θερμ. ψυκτικου, στροφες, τα παντα. μεχρι και τη βαλβιδα ρελαντι τη δειχνει στο 14,5% ΟΤΑΝ ειναι τερμα ανοιχτη).
-βαλαμε βαλβιδα ρελαντι και πεταλουδα (ξεχωριστα) απο αλλο αμαξι = τα ιδια.
-καλωδιο ελεγχθηκε μπας και εχει γειωσει πουθενα και την κραταει συνεχεια ανοιχτη κανοντας κυκλωμα = βρεθηκε οκ.

Καταληγουμε στο συμπερασμα "εγκεφαλος". Το μονο που μενει να τσεκαριστει ειναι το τι δινει πανω στα pins που φευγει η εντολη για τη βαλβιδα, γιατι ειναι παραξενο να τη κραταει τερμα ανοιχτη ΕΝΩ σου λεει οτι την εχει στο 14,5%.

Δύσκολο να είναι εγκέφαλος και να έχει πρόβλημα μόνον εκεί. Εμένα μου κάνει κάτι σε κολλημένο αισθητήρα και διαβάζει διαρκώς ίδια ένδειξη. Δοκιμάστε και εγκέφαλο, αλλά δεν θα είναι και εντελώς plug-and-play, θα παίζουν και immobilizer και διάφορα τέτοια κέρατα...
Δύσκολο πρόβλημα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#209920 Μάλλον έχει βραχυκύκλωμα ή έξοδος του εγκεφάλου. Ένας ηλεκτρονικός παίζει να μπορεί να τον φτιάξει ειδικά αν του πεις ποιο πιν είναι.
Άβαταρ μέλους
By kacey
#210058
trident1971 έγραψε:Μπας και παιρνει κανα καθαρισμα η βαλβιδα?

βρε παλικαρε, το εχω γραψει 2 φορες: η δικια μου η βαλβιδα δουλευει σωστα σε αλλο ιδιο αμαξι, και ΔΥΟ βαλβιδες απο δυο αλλα ιδια αμαξια δουλευουν ετσι στο δικο μου. Ειναι καθαρα θεμα εντολης. Το θεμα ειναι (βλεπε παρακατω):

Anonymous Founder έγραψε:Δύσκολο να είναι εγκέφαλος και να έχει πρόβλημα μόνον εκεί. Εμένα μου κάνει κάτι σε κολλημένο αισθητήρα και διαβάζει διαρκώς ίδια ένδειξη. Δοκιμάστε και εγκέφαλο, αλλά δεν θα είναι και εντελώς plug-and-play, θα παίζουν και immobilizer και διάφορα τέτοια κέρατα...
Δύσκολο πρόβλημα πάντως.

οπως ειπα, ολες οι μετρησεις που διαβαζει (και εν συνεχεια δειχνει, στο διαγνωστικο) ο εγκεφαλος ειναι σωστες. Στροφες, ανοιγμα πεταλουδας, θερμοκρασια νερου, τα παντα. Ακομα και η εντολη της βαλβιδας ρελαντι ειναι - συμφωνα με τον εγκεφαλο - στο 14.5%, ΟΤΑΝ η βαλβιδα αυτη καθαυτη μενει τερμα ανοιχτη.

δηλαδη ο εγκεφαλος μας "λεει" οτι λεει στη βαλβιδα "ανοιξε μαρή στο 14.5%", και αυτη (ή οι αλλες δυο, απο αλλα αμαξια) ανοιγει στο 100%.

για αυτο σκεφτομαστε οτι καπου απο το πιν μεχρι τη βαλβιδα εχει παιξει βραχυκυκλωμα που γειωνει μονιμα το κυκλωμα των δυο καλωδιων (μονιμο +12V και διακοπτομενη γειωση, μεσω της οποιας γινεται η ρυθμιση της βαλβιδας, και τωρα δεν ειναι πια διακοπτομενη) και μενει μονιμα τερμα ανοιχτη.

Οποτε μπορει να ειναι το καλωδιο και να μη το καταλαβε ο πρωτος που το τσεκαρε, ή (αν γινεται αυτο) να εχει βραχυκυκλωσει κατι στο πιν πανω.
Άβαταρ μέλους
By Alxnks
#210066 Αν τελικα δουν και σου πουν οτι παλευεται και με επισκευή του εγκεφαλου...ρίξε μου κάνα πχ γιατί έχω γνωστό που κανει αυτή τη δουλειά.