prof έγραψε:Ο Έλληνας autoνομοθετης παραλογιζεται εδώ και δεκαετιες. Αυτό ομως δεν σημαίνει ότι πρέπει με κόστος ένα μέτριο εστιατόριο ανά μηνά να απορρίπτουμε ένα διλιτρο. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ένας τετρακυλινδρος 2λιτρος, ένας 6κυλινδρος τριλιτρος, ένας 8κυλινδρος τετραλιτρος, ένας 10κυλινδρος 5λιτρος, ένας 12κυλινδρος 6λιτρος (ουφ) έχουν το "μαγικό" 500cc/κύλινδρο (ένα μπουκαλάκι νερό ο κύλινδρος δηλαδή!). Αμα δεν ξέρουν οι μηχανολόγοι μηχανικοί που την θεωρούν την ιδανική χωρητικότητα ποιος ξέρει? Η Παολα?? :-)
wat happen?
prof έγραψε:Και επειδή προσωπικά μου αρέσουν και τα "πολλά" στην εθνική πλέον έχω κατασταλάξει ότι πίσω κίνησή σε στροφές ναι, αλλά στα 200-230 στην εθνικη θέλω τον βραχο τον gti. Δεν γνωρίζω αν όλα τα προσθιοκινητα έχουν την ιδία συμπεριφορά αλλά το βάρος μπροστά στην Πεντέλη είναι μείον, στην εθνική με οικογένεια και μπαγκαζια και 180+ αρχίζει και παίρνει αυτό να "συν" (τουλάχιστον στην δικιά μου θεώρησή). :-)
WAT
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)