Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#209367
224v έγραψε:ειναι παρανομο να τα κυκλοφορει με τις ιστορικες πινακιδες καθημερινα... οταν θα τις καταργησουν οι διοικουντες, τοτε θα δουμε ποσο μαγκας ειναι... Αλλα τι να λεμε τωρα.... οταν θα τους σκισουν θα αρχιζουν να βγαινουν στα καναλια...

Αυτό είναι θέμα ,γιατί κυκλοφορούν αρκετοί έτσι και εδώ στα Γιάννενα και κάποιοι με αυτοκίνητα των 2000 ευρω όπως ενας με 518 του 80 κατι που τον βλέπω καθημερινά.Η άλλη τέτοια κατηγορία "έξυπνων" είναι κάτι land rover defender v8 και Toyota land cruiser με πινακίδες Αγροτικό Μηχάνημα λες και είναι τρακτέρ που επισης βλέπω να κόβουν βόλτες στην πόλη.(βεβαια κάποια από αυτά θα μπορούσαν να έχουν ιστορικές πινακίδες)

.
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#209448
belgarion έγραψε:
NIGA έγραψε:Audi 100 S Coupe. Στην Ελλάδα είναι αυτό; Πού; Δεν το γνωρίζω!!!

Εδώ Γιάννενα.Το έβλεπα να ετοιμάζεται στην τοπική αντιπροσωπεία της Audi πριν 3 χρόνια που είχα ακόμη το golf και τα τελευταία 2 κυκλοφορεί κανονικά στην πόλη σε σχεδόν καθημερινή βάση.Ο ιδιοκτήτης του έχει και άλλα ιστορικά,ανάμεσα τους και ενα καλο escort mk1 με αγωνιστική προετοιμασία και τα κυκλοφορεί εκ περιτροπής σε καθημερινή βάση.Όλα με ιστορικές πινακίδες.Είναι πολυ όμορφο αλλά δεν ήξερα ότι είναι τόσο σπάνιο

.


Χμ, κάτι μου λέει ότι είναι φίλος φίλου. Δεν μπορεί να υπάρχει και δεύτερο στα Γιάννενα!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#209462 Εγώ πάντως δεν εχω δει άλλο...

.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#209483
belgarion έγραψε:
224v έγραψε:ειναι παρανομο να τα κυκλοφορει με τις ιστορικες πινακιδες καθημερινα... οταν θα τις καταργησουν οι διοικουντες, τοτε θα δουμε ποσο μαγκας ειναι... Αλλα τι να λεμε τωρα.... οταν θα τους σκισουν θα αρχιζουν να βγαινουν στα καναλια...

Αυτό είναι θέμα ,γιατί κυκλοφορούν αρκετοί έτσι και εδώ στα Γιάννενα και κάποιοι με αυτοκίνητα των 2000 ευρω όπως ενας με 518 του 80 κατι που τον βλέπω καθημερινά.Η άλλη τέτοια κατηγορία "έξυπνων" είναι κάτι land rover defender v8 και Toyota land cruiser με πινακίδες Αγροτικό Μηχάνημα λες και είναι τρακτέρ που επισης βλέπω να κόβουν βόλτες στην πόλη.(βεβαια κάποια από αυτά θα μπορούσαν να έχουν ιστορικές πινακίδες)

Κανονικά εδώ θα ερχόμουνα και θα σας έλεγα ότι καλά κάνουν και τα κυκλοφορουν τα ιστορικά τους και πως δεν υπάρχει καμία απολύτως απαγόρευση της κυκλοφορίας σε καθημερινή βάση αρκεί να γίνεται για τη συντήρηση του αυτοκινήτου και όχι για την εξυπηρέτηση του οδηγού και πως μ'αυτά και μ'αυτά, αυτό που προσπαθούμε να προστατεύσουμε με την κατάδειξη του προβλήματος το θέτουμε σε κίνδυνο και έτσι και καταργηθεί θα είναι η οριστική ταφόπλακα στο ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.

Το έχουμε πει 500 φορές ότι το πρόβλημα λύνεται σε 10 λεπτά και με μηδενικό κόστος για το κράτος (αν θέλει μπορεί να έχει και έσοδα).
Προσωπικά, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τους βολεύει να στρέφεται η μια κοινωνική ομάδα (οδηγοί) απέναντι στην άλλη (καθάρματα ιστορικοί) για να μη στρέφονται και οι δύο μαζί απέναντι στο κράτος που αρμέγει από όπου βρει το αυτοκίνητο. Το πρόβλημά μας δεν είναι ότι μας ζητάνε 1000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 500, αλλά γιατί ο ιστορικός κυκλοφορεί το αμάξι του το πρωί, για αυτό και πριν από 10 χρόνια που ήταν όλα μέλι-γάλα δεν μιλούσε κανείς για τις πινακίδες...
Πιθανώς, αν δεν είχα ποτέ μου επιχειρήσει να φτιάξω ένα ιστορικό αυτοκίνητο, να πίστευα και εγώ ότι είναι κερατάδες αυτοί που τα κυκλοφορούν, από την εμπειρία μου στην πράξη, ωστόσο, προκύπτουν τα εξής δύο πιθανά σενάρια για το τι γίνεται στην πραγματικότητα:

1) Ποτέ δεν θα έβαζα σε κίνδυνο το αυτοκίνητο που μου έχει στοιχίσει μια περιουσία να το φτιάξω, μου στοιχίζει μια περιουσία να το κυκλοφορώ (εκτός αν νομίζετε ότι τα διπλά καρμπυρατέρ καίνε γκαζόζα :s_cry )και έτσι και το χτυπήσω καλύτερα να τους αφήσω και το σκάλπ μου έναντι επιτόπου, άρα από μόνος μου δεν θα τολμούσα να το πάρω και να πάω για δουλειές...

2) Αν εξ αρχής είχα ένα ρετάλι και έψαχνα τρόπο να κουβαλάω σανό στα γίδια από το μποστάνι στο χωριό και βρήκα αυτή τη λύση, τότε κακώς κάποιοι εμπιστεύτηκαν τη σκατόφατσά μου και μου έδωσαν πινακίδες. Στην ίδια κατηγορία βάζω και το γιδοβοσκό που πήρε τις πινακίδες για την κάθετο και τις κότσαρε στο 124 για να μην πλερώνει...

Σε άλλες χώρες το έχουν λύσει το πρόβλημα αλλιώς. Σου λέει ότι αν είναι roadworthy το αμάξι σου (άρα του τα αραδιάζεις, γιατί ένα παλιό αυτοκίνητο κατάλληλο για καθημερινή χρήση είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ άθλημα) και είναι κάποιας ηλικίας και άνω έχει κάποιο συμβολικό φόρο ή εξαιρείται εντελώς (έχει πληρώσει 10άδες φορές την αξία του σε τέλη τόσα χρόνια). Αν είναι ρετάλι, τότε προφανώς δεν είναι roadworthy...
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#209519 Πέστα Αλέξανδρε γιατί έχω μπουχτίσει με αυτή την γκρίνια πια....
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#209553 Για να μην υπάρχει παρεξήγηση εγώ δεν γκρινιαξα για κάτι. Πιο πολύ με πείραξε η στάση επί του πεζόδρομου πάρα η καθημερινή κυκλοφορία. Αλλά αν θες να το κυκλοφορείς καθημερινά γιατί να μην βγάλεις κανονικές πινακίδες ?Ο ίδιος κυκλοφορούσε και ένα Φορντ Cortina estate 1300, μετατροπή σε δίλιτρο με ιστορικές πινακίδες σε καθημερινή βάση. Το ίδιο και χειρότερα το είπα ότι ισχυει για κάτι αγροτικά μηχανήματα τύπου defender 3.5 v8 που κυκλοφορούν έτσι από την δεκαετία του 80

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#209611 Την αλλη εβδομαδα εχει εκλογες η ΦΙΛΠΑ, αλλα τα ατομα εκει δεν βλεπω να κανουν κατι ωστε να καλυψουν τα νοτα τους, σε περιπτωση που η πρωτη φορα Αριστερα σκεφθει να βαλει χερι και στα ιστορικα... π.χ. οταν μεταπωλουνται σε τι αξια και με τι χαρτια??. Τα ατομα εκει ενδιαφερονται μονο για την φθηνη ασφαλεια και κανενα event για βολτα. ομως 5000 οχηματα θα την πληρωσουν ακριβα, οταν ερθει η ωρα.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#209934
224v έγραψε:Την αλλη εβδομαδα εχει εκλογες η ΦΙΛΠΑ, αλλα τα ατομα εκει δεν βλεπω να κανουν κατι ωστε να καλυψουν τα νοτα τους, σε περιπτωση που η πρωτη φορα Αριστερα σκεφθει να βαλει χερι και στα ιστορικα... π.χ. οταν μεταπωλουνται σε τι αξια και με τι χαρτια??. Τα ατομα εκει ενδιαφερονται μονο για την φθηνη ασφαλεια και κανενα event για βολτα. ομως 5000 οχηματα θα την πληρωσουν ακριβα, οταν ερθει η ωρα.

Δεν έχω νούμερα ΦΙΛΠΑ, οπότε δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, ωστόσο από ό,τι έχω ακούσει έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα σχετικά με τις διαδικασίες πριν βγεις να κάνεις έστω και μια απλή βόλτα με ιστορικά νούμερα (πρέπει να κάνεις κάποια αίτηση πρώτα; - κάποιος συνάδελφος με ΦΙΛΠΑ θα μπορούσε να βοηθήσει εδώ). Επίσης, γίνονται και πολλοί έλεγχοι, όπως θα σου πει και ο NIGA...

Η πρώτη φορά Αριστερά, μαζί με την πολλοστή φορά Δεξιοαριστερά ή Αριστεροδέξια (όπως θες πες το) φρόντισαν εδώ και καιρό και έχουν βάλει χέρι στις περιουσίες του κόσμου που είχε ως συνέπεια, εκτός των άλλων και την πλήρη απαξίωση του ιστορικού, είτε ως χόμπυ είτε ως μεμονωμένη αξία ενός οχήματος στην Ελλάδα.
'Εχω δύο αυτοκίνητα με πινακίδες ΕΛΠΑ που τα τελευταία 5-6 χρόνια δεν τα κυκλοφορώ ποτέ (ούτε μια φορά το εξάμηνο και πληρώνω πινακίδες, ασφάλειες και συνδρομές ίσα ίσα για να συντηρώ τη λέσχη μου), οι αξία τους από εκεί που ήταν κάτι, πριν κάποια χρόνια είναι το απόλυτο μηδέν σήμερα και συν τοις άλλοις, η ζωή μου έχει γίνει τόσο σκατά στο περιβάλλον που ζω, που πραγματικά το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί είναι το χόμπυ μου (κακώς και θα το πληρώσω, αλλά έτσι είναι). Ε, ακόμα και αυτο το τελευταίο πράγμα, κάποιοι θέλουν να μου το βγάλουν από τη μύτη (χωρίς να έχουν κανένα όφελος) και με κάνουν να νιώθω τύψεις κάθε φορά που κατεβαίνω στο γκαράζ.
ΟΚ, εγώ λέω μην το σκοτίζετε άλλο το θέμα, αν θέλουν να πάρουν τις πινακίδες επειδή κάποιοι πίθηκοι ( https://en.wikipedia.org/wiki/Hominidae ) δεν μπορούν να κρατήσουν το πουλί τους μέσα στο παντελόνι τους, ας τις πάρουν. Εγώ θα τα κάνω δωρεά στο Δήμο να τα βάλει στο πάρκο να κάνουνε τσουλίθρα τα παιδάκια και να με θυμούνται (και να βρίζουν). Άλλοι που έχουν αυτοκίνητα αξίας θα τα πουλήσουν έξω (ήδη το κάνουν) και θα χεστούν στο μαύρο χρήμα ενώ τα μικρομάγαζα που τα συντηρούν θα πάνε μετανάστες στην Αφρική (που κερδίζει το κράτος ακριβώς; ).
Για όλους τους υπόλοιπους, καλή καρδιά αλλά τα τέλη κυκλοφορίας στα ΙΧ δεν θα γίνουν φτηνότερα...
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#209978
D-Jet έγραψε:Δεν έχω νούμερα ΦΙΛΠΑ, οπότε δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, ωστόσο από ό,τι έχω ακούσει έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα σχετικά με τις διαδικασίες πριν βγεις να κάνεις έστω και μια απλή βόλτα με ιστορικά νούμερα (πρέπει να κάνεις κάποια αίτηση πρώτα; - κάποιος συνάδελφος με ΦΙΛΠΑ θα μπορούσε να βοηθήσει εδώ). Επίσης, γίνονται και πολλοί έλεγχοι, όπως θα σου πει και ο NIGA...

Η πρώτη φορά Αριστερά, μαζί με την πολλοστή φορά Δεξιοαριστερά ή Αριστεροδέξια (όπως θες πες το) φρόντισαν εδώ και καιρό και έχουν βάλει χέρι στις περιουσίες του κόσμου που είχε ως συνέπεια, εκτός των άλλων και την πλήρη απαξίωση του ιστορικού, είτε ως χόμπυ είτε ως μεμονωμένη αξία ενός οχήματος στην Ελλάδα.
'Εχω δύο αυτοκίνητα με πινακίδες ΕΛΠΑ που τα τελευταία 5-6 χρόνια δεν τα κυκλοφορώ ποτέ (ούτε μια φορά το εξάμηνο και πληρώνω πινακίδες, ασφάλειες και συνδρομές ίσα ίσα για να συντηρώ τη λέσχη μου), οι αξία τους από εκεί που ήταν κάτι, πριν κάποια χρόνια είναι το απόλυτο μηδέν σήμερα και συν τοις άλλοις, η ζωή μου έχει γίνει τόσο σκατά στο περιβάλλον που ζω, που πραγματικά το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί είναι το χόμπυ μου (κακώς και θα το πληρώσω, αλλά έτσι είναι). Ε, ακόμα και αυτο το τελευταίο πράγμα, κάποιοι θέλουν να μου το βγάλουν από τη μύτη (χωρίς να έχουν κανένα όφελος) και με κάνουν να νιώθω τύψεις κάθε φορά που κατεβαίνω στο γκαράζ.
ΟΚ, εγώ λέω μην το σκοτίζετε άλλο το θέμα, αν θέλουν να πάρουν τις πινακίδες επειδή κάποιοι πίθηκοι ( https://en.wikipedia.org/wiki/Hominidae ) δεν μπορούν να κρατήσουν το πουλί τους μέσα στο παντελόνι τους, ας τις πάρουν. Εγώ θα τα κάνω δωρεά στο Δήμο να τα βάλει στο πάρκο να κάνουνε τσουλίθρα τα παιδάκια και να με θυμούνται (και να βρίζουν). Άλλοι που έχουν αυτοκίνητα αξίας θα τα πουλήσουν έξω (ήδη το κάνουν) και θα χεστούν στο μαύρο χρήμα ενώ τα μικρομάγαζα που τα συντηρούν θα πάνε μετανάστες στην Αφρική (που κερδίζει το κράτος ακριβώς; ).
Για όλους τους υπόλοιπους, καλή καρδιά αλλά τα τέλη κυκλοφορίας στα ΙΧ δεν θα γίνουν φτηνότερα...


Δεν ενδιαφέρθηκε κανείς πραγματικά για το κλασσικό αυτοκίνητο σ αυτή τη χώρα διότι αυτή η χώρα είναι ένα τεράστιο λαμογιστάν. Εκτός από τους λίγους πραγματικά καψούρηδες με το σπορ. Ακόμα και όταν το σπορ γίνεται για εμπορικούς λόγους. Αρκεί να γίνεται σωστά και όχι τσάτρα πάτρα.
Εγώ διαφωνώ και το ξέρεις, ακόμα και με την ύπαρξη λεσχών που καταντάνε να είναι μόνο κανονιτζήδες και μεσάζοντες μεταξύ μελών και υπουργείου - ασφαλιστικών. Επειδή (τι πρωτότυπο), βγαίνουν καλά μεροκαματάκια από τέτοιες δουλειές. Για τους εγκεφαλικά νεκρούς που κυβέρνησαν- κυβερνούν αυτόν τον τόπο δεν χρειάζεται πολύ φιλοσοφία. Στο άδειο τους κεφάλι έχουν μόνη σκέψη το πως θα σου τα παίρνουν μέχρι να πεθάνεις.
Το επόμενο θα είναι να αρχίσουν να φορολογούν τα υπό κλίμακα που έχει ο καθένας στο σπίτι του.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#210032 ολα οσα αναφερθηκαν ειναι απλα η αληθεια για τον χωρο του κλασσικου, αλλα αν ληφθει υπ'οψιν οτι η ΕΟΦΙΛΠΑ εχει δωσει 2 φορες στο παρελθον ΟΛΑ τα στοιχεια των μελλων - οχηματων στο ΣΔΟΕ απο οπου βρεθηκαν μερικες λαμογιες, ποσο δυσκολο ειναι με βαση αυτα να βγαλουν ενα τελος κυκλοφορειας??? ακομα για αυτα?? και ας εχουν πινακιδες ιστορικου??, + οτι θα ανακατευθουν στην αξια αυτων των οχηματων (με τι κριτηριο μαλιστα να τα υπολογισουν??) και τα θεωρησουν προσθετη περιουσια προς φορολογηση??
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#211550 ΕικόναΓια τον BEAMS που είπε ότι του αρέσουν τα παλια φορτηγά. Από ότι είδα είναι KIAMASTER και είναι από το ίδιο μέρος από το λεωφορείο που έβαλα τις προάλλες

.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#211617
belgarion έγραψε:ΕικόναΓια τον BEAMS που είπε ότι του αρέσουν τα παλια φορτηγά. Από ότι είδα είναι KIAMASTER και είναι από το ίδιο μέρος από το λεωφορείο που έβαλα τις προάλλες

.


Ευχαριστώ για το ρεπορτάζ :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#211640 Kiamaster κατι φορτηγακια αγροτικα ειχα δει παλια.Δεν ειχε τυχει να δω φορτηγο.