- 20 Ιαν 2016, 21:53
#209483
belgarion έγραψε:224v έγραψε:ειναι παρανομο να τα κυκλοφορει με τις ιστορικες πινακιδες καθημερινα... οταν θα τις καταργησουν οι διοικουντες, τοτε θα δουμε ποσο μαγκας ειναι... Αλλα τι να λεμε τωρα.... οταν θα τους σκισουν θα αρχιζουν να βγαινουν στα καναλια...
Αυτό είναι θέμα ,γιατί κυκλοφορούν αρκετοί έτσι και εδώ στα Γιάννενα και κάποιοι με αυτοκίνητα των 2000 ευρω όπως ενας με 518 του 80 κατι που τον βλέπω καθημερινά.Η άλλη τέτοια κατηγορία "έξυπνων" είναι κάτι land rover defender v8 και Toyota land cruiser με πινακίδες Αγροτικό Μηχάνημα λες και είναι τρακτέρ που επισης βλέπω να κόβουν βόλτες στην πόλη.(βεβαια κάποια από αυτά θα μπορούσαν να έχουν ιστορικές πινακίδες)
Κανονικά εδώ θα ερχόμουνα και θα σας έλεγα ότι καλά κάνουν και τα κυκλοφορουν τα ιστορικά τους και πως δεν υπάρχει καμία απολύτως απαγόρευση της κυκλοφορίας σε καθημερινή βάση αρκεί να γίνεται για τη συντήρηση του αυτοκινήτου και όχι για την εξυπηρέτηση του οδηγού και πως μ'αυτά και μ'αυτά, αυτό που προσπαθούμε να προστατεύσουμε με την κατάδειξη του προβλήματος το θέτουμε σε κίνδυνο και έτσι και καταργηθεί θα είναι η οριστική ταφόπλακα στο ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.
Το έχουμε πει 500 φορές ότι το πρόβλημα λύνεται σε 10 λεπτά και με μηδενικό κόστος για το κράτος (αν θέλει μπορεί να έχει και έσοδα).
Προσωπικά, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τους βολεύει να στρέφεται η μια κοινωνική ομάδα (οδηγοί) απέναντι στην άλλη (καθάρματα ιστορικοί) για να μη στρέφονται και οι δύο μαζί απέναντι στο κράτος που αρμέγει από όπου βρει το αυτοκίνητο. Το πρόβλημά μας δεν είναι ότι μας ζητάνε 1000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 500, αλλά γιατί ο ιστορικός κυκλοφορεί το αμάξι του το πρωί, για αυτό και πριν από 10 χρόνια που ήταν όλα μέλι-γάλα δεν μιλούσε κανείς για τις πινακίδες...
Πιθανώς, αν δεν είχα ποτέ μου επιχειρήσει να φτιάξω ένα ιστορικό αυτοκίνητο, να πίστευα και εγώ ότι είναι κερατάδες αυτοί που τα κυκλοφορούν, από την εμπειρία μου στην πράξη, ωστόσο, προκύπτουν τα εξής δύο πιθανά σενάρια για το τι γίνεται στην πραγματικότητα:
1) Ποτέ δεν θα έβαζα σε κίνδυνο το αυτοκίνητο που μου έχει στοιχίσει μια περιουσία να το φτιάξω, μου στοιχίζει μια περιουσία να το κυκλοφορώ (εκτός αν νομίζετε ότι τα διπλά καρμπυρατέρ καίνε γκαζόζα
)και έτσι και το χτυπήσω καλύτερα να τους αφήσω και το σκάλπ μου έναντι επιτόπου, άρα από μόνος μου δεν θα τολμούσα να το πάρω και να πάω για δουλειές...
2) Αν εξ αρχής είχα ένα ρετάλι και έψαχνα τρόπο να κουβαλάω σανό στα γίδια από το μποστάνι στο χωριό και βρήκα αυτή τη λύση, τότε κακώς κάποιοι εμπιστεύτηκαν τη σκατόφατσά μου και μου έδωσαν πινακίδες. Στην ίδια κατηγορία βάζω και το γιδοβοσκό που πήρε τις πινακίδες για την κάθετο και τις κότσαρε στο 124 για να μην πλερώνει...
Σε άλλες χώρες το έχουν λύσει το πρόβλημα αλλιώς. Σου λέει ότι αν είναι roadworthy το αμάξι σου (άρα του τα αραδιάζεις, γιατί ένα παλιό αυτοκίνητο κατάλληλο για καθημερινή χρήση είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ άθλημα) και είναι κάποιας ηλικίας και άνω έχει κάποιο συμβολικό φόρο ή εξαιρείται εντελώς (έχει πληρώσει 10άδες φορές την αξία του σε τέλη τόσα χρόνια). Αν είναι ρετάλι, τότε προφανώς δεν είναι roadworthy...
.. ___
../ ___ \
(O\ | /O)