Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#6233
scuderia monofaro έγραψε:...Αγοράστηκε το 1938 απ τον Giuseppe Aprile αμαξοποιό από την Savona με το αμάξωμα εντελώς κατεστραμμένο έπειτα από ατύχημα...

Δεν έκανε και πολύ καλή δουλειά ο τζουζέπε, όμως, ε; 'Η ο κόμης δεν του τα έγραψε πολύ καλά, μήπως; :s_rofl :s_rofl :s_rofl

Δώσε πράμα στο λαό, Μονόφαρε! :s_thumbsup :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#6281 Δυο-τρια πράγματα που γνωρίζω ευχαρίστως να τα μοιραστώ μαζί σας καλέ μου Διγέτιε.Ευελπιστώ να μας κάνει την τιμή και να εμφανιστεί κι ο "Μπαμπούλας" (aka castigamatti) έτσι ώστε να διαβάσουμε κάτι πραγματικά διαφορετικό και ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#6297 Alfetta Gt/Gtv.
Παρουσιάστηκε το 1974 δυο χρόνια μετά τη berlina.Σχεδιασμένη σε συνεργασία με τη νεοσύστατη Italdesign του Giοrgetto Giugiaro διατήρησε τρόπων τινά την παράδοση να έχει σχεδιάσει ο Giugiaro τα τελευταία της coupe.Είχε μεταξόνιο 2400 mm αντί 2510 mm της τετράθυρης και αυτούσια τα μηχανικά της μέρη.Κινητήρας ο γνωστός bialbero των 1779 κ.ε. με απόδοση 140 CV SAE.
Εικόνα
photo uploading
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#6305 1968 1750 Berlinetta Prototipo.
Ενα και μοναδικό αυτοκίνητο με παράξενα όμορφη ιστορία με ευτυχώς καλή κατάληξη.Σύγχυση υπήρξε αρχικά σχετικά με την πατρότητα του σχεδίου μιας και το πρωτότυπο ήταν παρατημένο μέχρι το 1985 στις αποθήκες του Arese χωρίς κανείς να του δίνει σημασία.Το ίδιο διάστημα το εργοστάσιο πούλησε άχρηστο εξοπλισμό σε διαλυτήριο και πιθανότατα να είχε και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο την ίδια τύχη αν δεν το ανακάλυπτε ο σημερινός του ιδιοκτήτης,σημαντικός συλλέκτης Alfa Romeo,Corrado Lopresto.Ψάχνοντας στα αρχεία του εργοστασίου βρέθηκαν τα σχέδια του αυτοκινήτου σε υλικό που ήταν το αγαπημένο του Giugiaro,αποδεικνύοντας έτσι ότι δεν ήταν τελικά έργο ούτε του Pietro Frua ούτε του Centro Stile.
Στοιχεία της 1750 GT Prototipo μεταφέρθηκαν αργότερα από τον Giugiaro στην Αlfasud Sprint και στην Alfetta Gt όπως και τα μπροστινά φώτα ,τα οποία όμως δεν βρήκαν το δρόμο για την παραγωγή ως αντιοικονομική λύση.
Εικόνα
image hosting
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#6309
scuderia monofaro έγραψε: ο "Μπαμπούλας" (aka castigamatti)


castigamatti = castigare (τιμωρώ δια ραβδισμού)+ matto (τρελός)=ραβδί δια του οποίου επέβαλαν την πειθαρχία στα άσυλα.....σε πιο ελεύθερη μετάφραση η αποτελεσματική τιμωρία
ή το πρόσωπο που με απειλές ή με χρήση σκληρών μέσων και μεθόδων επιβάλλει την πειθαρχία

scuderia monofaro έγραψε:ο "Μπαμπούλας" (aka castigamatti) έτσι ώστε να διαβάσουμε κάτι πραγματικά διαφορετικό και ενδιαφέρον.

Non me ne frega un Cazz :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#6314
castigamatti έγραψε:Non me ne frega un Cazz :s_biggrin


Είσαι bastardo και μάλιστα lurido.Είμαι και επιεικής καθ'ότι ευγενής εκ φύσεως. :s_biggrin

@ D-Jet. Είναι εδώ η Αλμπίτσα.
Τελευταία επεξεργασία από scuderia monofaro και 09 Σεπ 2014, 20:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#6344 Έτσι μπράβο... καλωσήρθες και εσύ...καστιγαμάτη Άλμπα μας! :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#6368 Μια ενδιαφέρουσα σειρά από βίντεο - συμπλήρωμα για την ιστορία της Giulietta



Και μια ενδιαφέρουσα απουσία από το forum

Image

Ξέρει κανείς αν κατά τύχη διαβάζει;
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#6383 1972 Alfa Romeo Gt 1600 Junior.
Πέντε χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής των Giulia Sprint Gt και Gtv,ο 1600άρης κινητήρας επανεμφανίζεται στο κουπέ αμάξωμα της σειράς.Εξωτερικά και εσωτερικά ίδιο με το 1300,ακολούθησε και αυτό την ομογενοποίηση στην εμφάνιση με τη δίλιτρη,το β' εξάμηνο του 1974.Κινητήρας 1600 κ.ε.απόδοσης 109 ίππων,5άρι κιβώτιο ταχυτήτων,δισκόφρενα παντού.

Εικόνα
20mb image hosting
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#7389 Image
Image
Image
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#7446 Όχι αλλά είναι η φυσική εξέλιξη του concept sprint.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7498 1956 Alfa Romeo“Giulietta Sprint” Elaborazione Bertone.
Μια Ιουλιέττα διαφορετική από τις άλλες.
Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Τορίνο το 1956 από την carrozzeria Bertone,έχοντας διαφορετικό εξοπλισμό από τις υπόλοιπες. Κατασκευασμένη στις 13/3/1956 πουλήθηκε λίγο καιρό μετά στον επίσημο εισαγωγέα της μάρκας στη Γαλλία,την G.A.P.με έδρα το Παρίσι.Αμάξωμα και μηχανικά μέρη ίδια με τ'αυτοκίνητα της παραγωγής με διαφορετικό όμως εξοπλισμό που περιελάμβανε:φινιστρίνια στα εμπρός παράθυρα,δερμάτινο σαλόνι,προβολείς ομίχλης,διαφορετικό τιμόνι,ζάντες βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος,χρωμιωμένα τάσια με διακοσμητικά gallettone,ραδιόφωνο,ρολόι,τσιμούχες παρμπρίζ σε λευκό χρώμα και σετ βαλιτσών ειδικών διαστάσεων και χρώματος για το πίσω "κάθισμα".
Το αυτοκίνητο της φωτό ανήκει στον Ιταλό συλλέκτη Corrado Lopresto που το ανακάλυψε στον προαύλιο χώρο της Auto Moto d'Epoca της Padova το 2011 σε κατάσταση που ήθελε ανακατασκευή.Βαμμένη κόκκινη σε πολύ μέτρια κατάσταση αλλά χωρίς σημαντικές ελλείψεις.Η ανακατασκευή της τελείωσε το Μάρτιο του 2014 σώζοντας το αυθεντικό σαλόνι,τις μοκέτες και ότι άλλο ήταν δυνατό,έτσι ώστε να μην δείχνει brand new αλλά να κρατήσει την πατίνα του χρόνου.
Εικόνα
image hosting sites
Εικόνα
free image uploading