Όντως τα καλά κομμάτια πλέον είναι σε χέρια ανθρώπων που τις εκτιμούν και δεν έχουν σκοπό να τις δώσουν κοψοχρονια.
Αυτό μαζί με τους εκμεταλλευτές απογειωνουν ήδη τις τιμές των καλών.
Προς επίρρωση οσων έγραψες, το 2008 ζούσα στη Γερμανια και παραλίγο να αγοράσω μία σχετικά καλή στα 3.5 χιλ τότε.
Δεν το αποφάσισα ,γιατί το θεωρησαμε υπερβολή με τη γυναίκα μου (λάθος!!) , αντ'αυτου ανεβασαμε το ίδιας και υψηλοτερης αξίας τοτε Polo μας
Και φυσικά, έχασα την ευκαιρία μου και μουντζωνομαι έκτοτε
.
dimviii έγραψε:Alexkid βαλε καμια φωτο απο την 944 να τη δουμε ρε συ!
Θέλω να πιστεύω πως τώρα πια είναι ένα από τα καλύτερα 944 πρώτης σειράς στην Ελλάδα
Σε καμία περίπτωση δεν είναι τέλεια, αλλά είναι τόσο καλή όσο χρειάζεται για να την απολαύσεις στο 100%
sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Ψιτ μάγκες Εγώ ρώτησα πρώτος, αρα προηγουμαι
Από το Moto G
Fiat Panda 7,6l/100km
Εγώ πάλι κόλωσα πριν περίπου 6-7 χρόνια και είπα ότι δεν θα ξανασχοληθω με την εταιρεία παρά μόνο αν κάνω κάποια στιγμή στη ζωή μου πολλά λεφτά (ποτέ των ποτών δλδ).
Φυσικά και ήταν λάθος μου, μιας και ευκαιρίες υπήρχαν, όπως η αυτόματη του Στέφανου που θα μου ερχόταν κουτί (και έχω την αίσθηση ότι και τώρα υπάρχουν, ακόμα και στην Ελλάδα, αν κινηθείς μέσω των συνεργείων και όχι με μικρές αγγελίες και τέτοια, αλλά εγώ δεν έχω μία πλέον....) και αγόρασα την 107 που πιστεύω ότι είναι πιο δύσκολη τελικά... η 944 βλέπεις είναι γαλβανισμένη και αν δεν έχει κακοποιηθεί στο παρελθόν με οξυγόνα και τέτοια συνήθως δεν κρύβει δεινόσαυρους από κάτω!
Από τις καλύτερες περιπτώσεις για μελλοντική ελαφρά χρήση (σαν ιστορικό ή 2ο αυτοκίνητο, αν υπάρχουν τα χρήματα για πινακίδες υπουργείου) με πολλές προοπτικές αναβάθμισης της αξίας της και σύντομα.
../ ___ \
(O\ | /O)
Μπράβο σου από κάθε άποψη, είναι υπέροχη !
https://jimmuclarku.blogspot.com/
< >
Σχετικά με την νομιμότητα...
Μία μετατροπή αδηλωτη είναι πτέσμα μπροστά σε αυτά που έχω δει.
Από γνησιες 944 με χαρτιά και νούμερο σασί από 924, από αμάξια χωρίς χτυπημένα νούμερα, άλλα νούμερα στο σασί και άλλα στην άδεια, πραγματικά η μαϊμού πάει σύννεφο.
Και το πιο στάνταρ φυσικά, πολλά γνήσια 944 με ιστορικές πινακίδες, όλων των λεσχών, χωρίς να έχουν εκτελωνιστεί ως ιστορικά ούτε να είχαν ποτέ στο παρελθόν πινακίδες υπουργείου.
< >
Alexkid έγραψε: (ήρθε από Γαλλία κάποια στιγμή).
εκει πηγε το μυαλο μου μολις ειδα τα κιτρινα φωτα.
στο καντραν γιατι δεν φωτιζει σωστα το 260πχ στο ταχυμετρο,οπως και η μεση του στροφομετρου? καμμενο λαμπακι? ή ετσι ειναι ο φωτισμος στη φωτο?
Κουκλα Αλεξ παντως,να εισαι καλα να την χαιρεσαι ρε συ!
dimviii έγραψε:Alexkid έγραψε: (ήρθε από Γαλλία κάποια στιγμή).
εκει πηγε το μυαλο μου μολις ειδα τα κιτρινα φωτα.
στο καντραν γιατι δεν φωτιζει σωστα το 260πχ στο ταχυμετρο,οπως και η μεση του στροφομετρου? καμμενο λαμπακι? ή ετσι ειναι ο φωτισμος στη φωτο?
Κουκλα Αλεξ παντως,να εισαι καλα να την χαιρεσαι ρε συ!
Τώρα το παρατήρησα κι εγώ... Νομίζω είναι η φωτογραφία, αν και επειδή τα όργανα έχουν κονικά και όχι επίπεδα καλίματα ίσως να υπάρχει ανομοιομορφία στον φωτισμό.
< >