Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#253246 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=3#

Tην πάτησα για τα καλά! :inlove: :inlove:
Και ας είναι με τα 220 άλογα....

Κοιταζα πριν λίγο κάποια sites και έδιναν το 2010- 2011 καλές σχετικά turbo στα 9-11000 ευρώ :ninja:

Πώς έφτασαν σε μια πενταετία σχεδόν 300% επάνω μπορείτε να μού το εξηγήσετε? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#253250
tsilis έγραψε:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222330222&export=NO_EXPORT&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.modelDescription=turbo&pageNumber=3#

Tην πάτησα για τα καλά! :inlove: :inlove:
Και ας είναι με τα 220 άλογα....


ωραιο και καθαρο κομματι!
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#253253
Chris έγραψε:Εικόνα


Τη θέλω :inlove:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#253257
tsilis έγραψε:
Πώς έφτασαν σε μια πενταετία σχεδόν 300% επάνω μπορείτε να μού το εξηγήσετε? :dizzy:


Οι εγγλέζοι λένε ότι ένα αντικείμενο δεν κάνει μία αγορά.
Αυτό έχει μόλις 70Κ χιλιόμετρα και φαίνεται σαν καινούργιο...
Νομίζω ότι στα 15-25Κ υπάρχουν ακόμα αξιόλογα αυτοκίνητα. Εκτός και αν πας στα τελευταιας σειράς ή τα S που πράγματι είναι πολύ πιο ακριβά. Το θέμα είναι ότι όταν για μια απλή 964 ζητούν 40χιλιάρικα min, πόσο θα έπρεπε να ζητήσουν για την 944T που είναι στην ίδια κατηγορία;

Η παρατήρησή σου, κατά τα άλλα, για τη ραγδαία αύξηση είναι πέρα για πέρα εύστοχη:
Πριν λίγες μέρες βρέθηκα στο παλιό μου αρχείο με τα περιοδικά και έκανα μια σύγκριση σε περιοδικά του 2000, του 2005 του 2010 και σημερινό. Αυτό που είδα ήταν ότι το 2000 η αγορά πλήρωνε ό,τι άξιζε το καθετί (πχ μια ferrari daytona είχε 150χιλιάδες ευρώ όταν μια καλή 250GT/E 60K, μια RS L 2.7 100K ευρώ, μια άριστη 911S 2.4 25K και μια παγόδα 20Κ ευρώ) και δεν έλεγαν τίποτε για "επενδύσεις" αλλά για τον παλιό καλό χαβαλέ. Όλοι δε έλεγαν για κόστος συντήρησης που δεν πρέπει να ξεχνάς, όσο φτηνά και να αγοράζεις, αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί ότι τα αυτοκίνητα τα έχουμε για να τα ευχαριστιόμαστε...
Don't even think to buy a "bargain" supercar....πολύ DIY κλπ κλπ

Το 2005 ήταν σαφές ότι έσπρωχναν τον κόσμο να αγοράσει αυτοκίνητα ακόμα και πιο πολύπλοκα(ίσως για να τονώσουν την αγορά τους) και άρχιζαν σιγά σιγά να λένε για την "εναλλακτική" επένδυση που είναι το αυτοκίνητο και πως/υπό ποιες προϋποθέσεις μπορείς να κάνεις την πλάκα σου και να βγάλεις ή να μή χάσεις τα λεφτά σου . Οι τιμές πιο ψηλά αλλά σαφώς όχι εξοργιστικές.

Το 2010 μια daytona είχε περάσει το μισό εκατομμύριο, μια GT/E τις 150Κ, μια παγοδα τα 40Κ, μια 911S τα 50 και μια RS 2.7 τις 200Κ . Οι αναφορές για την επενδυτική σημασία των αυτοκινήτων σαφέστατες και η καθοδήγηση του κόσμου σε μοντέλα/μάρκες που θα ανεβούν εκτενής. Ακόμα είχε ενδιαφέρον το άθλημα, όμως... Μικρή αναφορά γινόταν στα youngtimers και πάλι υπό τη λογική "παρ'τε τώρα προτού δεν μπορείτε να τα πλησιάσετε" και ξαφνικά ένας "λαός" ολόκληρος από "σπέσιαλιστς" να σε βοηθήσουν να επενδύσεις σωστά τα λεφτά σου (και να σου πάρουν αρκετά από αυτά).

Το 2016 μια daytona έχει περάσει εύκολα σε 6ψήφια νούμερα, μια GT/E αγγίζει για πλάκα το μισό εκατομμύριο (με τις φτηνότερες όχι κάτω από 250χιλιάρικα), μια RS (ό,τι να'ναι T ή L) έχει 750χιλιάρικα, μια απλή 911S 2.4 από 150 και πάνω (έφτασαν να ζητουν μέχρι 250χιλιάρικα!!!!) και μια παγόδα της προκοπής άλλα τόσα.
Αναφορά στο χαβαλέ ελάχιστη, σαν να διαβάζεις οικονομική εφημερίδα πριν το κραχ του χρηματιστηρίου το '99. Μερικοί έχουν βγάλει και apps με δείκτες και γραφήματα (τα θυμάστε το μακρινό '99;;; ) Ενδιαφέρον; Πολύ κοντά στο μηδέν και θυμίζει το παλιό καλό playboy με τα παιχνίδια και τις γκόμενες των πλουσίων που ξέρεις ότι δεν θα αποκτήσεις ποτέ σου αλλά πρέπει να πληρώνεις το χαρτί για να μπορούν να τα κάνουν αυτοί για εσένα (εντάξει όσο είσαι μπόμπος, αλλά από κάποια ηλικία και πάνω καταντά ενοχλητικό).


Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ναι, αν το δεις σε αυτοκίνητα μεγάλης παραγωγής (πχ ένα σκαθάρι, μια 2002 ή μια απλή μερσεντές) αλλά και στα υπόλοιπα (όπως η αγαπημένη σου 944Τ) που ναι μεν βγήκαν σε νούμερα αλλά δεν ήταν και 2 σε κάθε στενό, είναι φυσιολογικό να βλέπεις τις τιμές να ανεβαίνουν γιατί καθαρίζει η αγορά από τη σκαρταδούρα, ενώ όσοι επί τόσα χρόνια τα συντηρούσαν όπως πρέπει ή τους έκαναν επισκευή, κοιτάνε να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Όταν πήρα το σκαθάρι μου (το '03) υπήρχαν ακόμα και old shape αρκετά δείγματα στο δρόμο ενώ σήμερα όσα έχουν μείνει είναι είτε για ανταλλακτικά είτε αστέρια και λογικά κάνουν ένα σωρό λεφτά...

Στα πιο σπάνια αυτοκίνητα, όμως, όπως πχ μια rs 2.7 ή μια 914/6 των 2000τεμαχίων, δεν υπάρχει ο παραμικρός ουσιαστικός λόγος για να αυξηθεί τόσο η αξία τους (εύκολα 10φορές πάνω μέσα σε 15χρόνια). Όχι μόνο δεν έχει μειωθεί ο αριθμός τους στην αγορά αλλά έχουν βγεί "επισκευασμένα" αυτοκίνητα επιπλέον που κάποτε δεν είχαν τόση αξία που να δικαιολογεί την επισκευή τους. Τα περι "έργων τέχνης" κλπ μου φαίνονται δε απίστευτες μπούρδες (πρέσσα τα έβγαλε και αυτά).

Είναι 100% βέβαιο ΙΜΗΟ, ότι είτε από ξέπλυμα είτε από ανοησία έχουν πέσει άπειρα λεφτά και έχουν φτιάξει ένα ολόκληρο χρηματιστήριο, το οποίο θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα σκάσει (γιατί αν δεν σκάσει τότε δεν πάμε καθόλου καλά ως κοινωνία). Αν το σκεφτείς, δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλές νόμιμες δραστηριότητες που να αποφέρουν τέτοια κέρδη τόσο σύντομα...ειδικά χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτε!

Εγώ, πάντως, γιατρέ μου, μετά από αυτό πήρα μια σοβαρότατη αποφαση να μην ασχοληθώ άλλο με το άθλημα. Θα κοιτάξω αυτά που έχω να τα μαζέψω, όποτε και όσο μπορώ, ώστε να κάνω την πλάκα μου περιστασιακά και, όπως είπαμε και στο άλλο θέμα, θα ψάξω να βρω μια καλή ΜΒ της σειράς (τετράπορτη) για όταν δεν θα μπορώ πιά να πληρώσω και αυτά που έχω. Γιατί μην ξεχνάς ότι όταν μια αγορά έχει χρήμα ΚΑΙ οι παράπλευρες αγορές κοιτάνε να φάνε οπότε προβλέπω πως σύντομα, με το ρυθμό που ανεβαίνουν θα αναγκαστώ και εγώ να τα δώσω είτε για ανταλλακτικά είτε για φτιάξιμο σε πιο λεφτάδες γιατί πολύ απλά δεν θα μπορώ να τα κρατήσω (όταν σου λέει το τζιμάνι το μαστόρι δεν μπορώ να σου κάνω μια εκτίμηση, έστω πρόχειρη, για μια απλή επισκευή, ξέρεις πολύ καλά ότι όλοι πλέον νομίζουν, με αυτά που ακούνε και διαβάζουν ότι βρήκαν το μήνα που θρέφει τους 11).
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#253258
tsilis έγραψε:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222330222&export=NO_EXPORT&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.modelDescription=turbo&pageNumber=3#

Tην πάτησα για τα καλά! :inlove: :inlove:
Και ας είναι με τα 220 άλογα....

Κοιταζα πριν λίγο κάποια sites και έδιναν το 2010- 2011 καλές σχετικά turbo στα 9-11000 ευρώ :ninja:

Πώς έφτασαν σε μια πενταετία σχεδόν 300% επάνω μπορείτε να μού το εξηγήσετε? :dizzy:


Καλη περιπτωση, αν και για 944 θα συμφωνησω με τον D-jet, εχοντας και παραδειγμα ενος φιλου, κατοχου της συγκεκριμενης.
Για "επενδυση" σε 944, θεωρω οτι η 3λιτρη S2 ειναι η ιδανικη περιπτωση. Ηταν απο τις τελευταιες 944 καταρχας, αν θυμαμαι καλα ηταν οι περισσοτερες αν οχι ολες καταλυτικες, με απροβληματιστο, αρκετα ισχυρο και γραμμικο μοτερ, γνωστο και ως το μεγαλυτερο σε κ.εκ 4κυλινδρο παραγωγης...
Κοντολογις θα προτεινα μια σαν και αυτη, και απ' οτι βλεπω κατα μεσο ορο οι S2 βρισκονται σε καλυτερες τιμες...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=1#
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#253262 Εικόνα


'Αρα η λύση βρίσκεται στη επιλογή κάποιου future classic, όσο οι τιμές είναι χαμηλά, όταν βλέπεις 5ψηφια νούμερα για αυτοκίνητα σε απλά καλή κατάσταση που την εποχή της απόσυρσης έτρεχαν όλοι σαν παλαβοί να τα αποσύρουν για να ησυχάσουν.Όταν για ένα μέτριο 124 η τιμή είναι στα 3.000 και για ενα σχετικα καλό spider από 15Κ, έχει ξεφύγει η κατάσταση
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#253264
mmarkom έγραψε:'Αρα η λύση βρίσκεται στη επιλογή κάποιου future classic, όσο οι τιμές είναι χαμηλά, όταν βλέπεις 5ψηφια νούμερα για αυτοκίνητα σε απλά καλή κατάσταση που την εποχή της απόσυρσης έτρεχαν όλοι σαν παλαβοί να τα αποσύρουν για να ησυχάσουν.Όταν για ένα μέτριο 124 η τιμή είναι στα 3.000 και για ενα σχετικα καλό spider από 15Κ, έχει ξεφύγει η κατάσταση


Η λύση, αδελφέ, είναι να βάλεις κάτω πόσα λεφτά έχεις και να δεις τί μπορείς να αγοράσεις με αυτά, κοιτάζοντας μόνο το πόσο σε ευχαριστεί και αν μπορείς να το συντηρήσεις σε καθημερινή βάση και σε ένα βάθος χρόνου 5ετίας. Ούτε ημερομηνίες παραγωγής ούτε μελλοντικές αξίες ούτε τίποτε μη λάβεις υπόψη σου...

H δική μου άποψη, όπως ήθελα να τη γράψω και στο θέμα με το αυτοκίνητο χαβαλέ, είναι ότι όταν έχει φτάσει ο κάθε |λογοκρισία| ασχετίδης αυτοκινητάκιας (που μέχρι πρότινος έκρινε τα αυτοκίνητα με το 0-100) ή ο κάθε αγράμματος δημοσιογραφίσκος να μιλάει για "future classics" και επενδύσεις, τότε καλύτερα πάρε δρόμο και φεύγα. Είναι το "τυράκι" που με τρόπο άρχισαν να το πλασσάρουν εδώ και 10 χρόνια, μπορεί να κερδίσεις κάτι στην αρχή αλλά θα στα φάνε στο τέλος μέχρι μίας.
Το δε άλλο θέμα, το ξεκίνησα ακριβώς για αυτό το λόγο, να ακούσω δηλαδή τη γνώμη των νέων για το τι γενικά κυκλοφορεί στην αγορά ως νοοτροπία (και ευτυχώς για το φόρουμ όλοι σκέφτηκαν το χαβαλέ τους.... πάλι καλά, γιατί βλέπω τριγύρω μου πολλή επιστήμη στο θέμα και ανησυχώ).
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#253268
D-Jet έγραψε:
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ναι, αν το δεις σε αυτοκίνητα μεγάλης παραγωγής (πχ ένα σκαθάρι, μια 2002 ή μια απλή μερσεντές) αλλά και στα υπόλοιπα (όπως η αγαπημένη σου 944Τ) που ναι μεν βγήκαν σε νούμερα αλλά δεν ήταν και 2 σε κάθε στενό, είναι φυσιολογικό να βλέπεις τις τιμές να ανεβαίνουν.....

...Είναι 100% βέβαιο ΙΜΗΟ, ότι είτε από ξέπλυμα είτε από ανοησία έχουν πέσει άπειρα λεφτά και έχουν φτιάξει ένα ολόκληρο χρηματιστήριο, το οποίο θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα σκάσει (γιατί αν δεν σκάσει τότε δεν πάμε καθόλου καλά ως κοινωνία). Αν το σκεφτείς, δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλές νόμιμες δραστηριότητες που να αποφέρουν τέτοια κέρδη τόσο σύντομα...ειδικά χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτε!

Εγώ, πάντως, γιατρέ μου, μετά από αυτό πήρα μια σοβαρότατη αποφαση να μην ασχοληθώ άλλο με το άθλημα. Θα κοιτάξω αυτά που έχω να τα μαζέψω, όποτε και όσο μπορώ, ώστε να κάνω την πλάκα μου περιστασιακά και, όπως είπαμε και στο άλλο θέμα, θα ψάξω να βρω μια καλή ΜΒ της σειράς (τετράπορτη) για όταν δεν θα μπορώ πιά να πληρώσω και αυτά που έχω. Γιατί μην ξεχνάς ότι όταν μια αγορά έχει χρήμα ΚΑΙ οι παράπλευρες αγορές κοιτάνε να φάνε οπότε προβλέπω πως σύντομα, με το ρυθμό που ανεβαίνουν θα αναγκαστώ και εγώ να τα δώσω είτε για ανταλλακτικά είτε για φτιάξιμο σε πιο λεφτάδες γιατί πολύ απλά δεν θα μπορώ να τα κρατήσω (όταν σου λέει το τζιμάνι το μαστόρι δεν μπορώ να σου κάνω μια εκτίμηση, έστω πρόχειρη, για μια απλή επισκευή, ξέρεις πολύ καλά ότι όλοι πλέον νομίζουν, με αυτά που ακούνε και διαβάζουν ότι βρήκαν το μήνα που θρέφει τους 11).


Είναι εντυπωσιακά τα συγκριτικά νούμερα που παρέθεσες, αν και τα μάλα ανησυχητικά!
Είναι πρακτικώς αδύνατον να συντηρηθεί επί μακρόν η "φούσκα" , και αν με ρωτήσεις, δεν της δίνω πολύ πέραν της 5ετίας.
Όταν αρχίσεις να βλέπεις σταθεροποιητικές τάσεις στην αγορά, άρχισε το πανηγύρι της καθόδου. Οι παραλογισμοί δεν μπορουν να συνεχίζονται επ'αόριστον!

Για δέ το άλλο θέμα, εγώ ξέρεις ότι αυτο ήθελα να σου πω από την αρχή! Χρηστική, καθημερινή, youngtimer Merc που θα την συντηρείς και θα τη χαίρεσαι ανά πάσα στιγμή.Πιστεύω ότι η χαρά της χρήσης και της κατοχής ενός αντικειμένου που σού αρέσει, εξισορροπεί κάποιες παραχωρήσεις έναντι κάποιων συγχρόνων αντιστοίχων.
Όλα όμως σε πλαίσιο λογικής τιμολόγησης και όχι εκμετάλλευσης, γιατί "έσκασες μούρη με το κλασσικό,άρα τά'χεις π@υστη!". Τουλάχιστον σε ότι αφορά συνεργειατζήδες και αυτοκίνητα.
W201,W124 σε λογικά κυβικά για καθημερινό και ταυτόχρονα θα αποκτούν οι εκάστοτε βόλτες σου άλλη σημασία...

Για την 944Τ :inlove: που παρέθεσα, το ξέρω ότι δεν είναι αντικειμενικό δείγμα, αλλά δεν λείπουν και παραδείγματα με +200000χλμ στα κοντινά 20 και βάλε χιλιάρικα!
Προσωπικά, για αυτή που παρέθεσα, θα έδινα μέχρι 15-17000 ευρώ, πάντοτε έχοντας στο νου κανονική κυκλοφορία, και όχι φυλαξη-"επένδυση".
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν αυτοκίνητα ιδιαίτερα αξιόλογα (350Ζ πχ), τα οποία μπορεί να μην έχουν pedigree ή τη γνησιότητα της ανόθευτης αίσθησης, αλλά για κάποιον σαν εμένα που δεν ενδιαφέρεται για περιστασιακή χρήση, πιθανόν να προσφέρουν και περισσότερα..
Παρ'όλα αυτά, της έχω αδυναμία της 944Τ, το ομολογώ...

@. , όπως τα λες είναι, εξαιρετική η 944S2, αλλά την αγριάδα της turbo δεν πρόκειται να την έχει...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#253272
tsilis έγραψε:Από εκεί και πέρα, υπάρχουν αυτοκίνητα ιδιαίτερα αξιόλογα (350Ζ πχ), τα οποία μπορεί να μην έχουν pedigree ή τη γνησιότητα της ανόθευτης αίσθησης, αλλά για κάποιον σαν εμένα που δεν ενδιαφέρεται για περιστασιακή χρήση, πιθανόν να προσφέρουν και περισσότερα..
Παρ'όλα αυτά, της έχω αδυναμία της 944Τ, το ομολογώ...

@. , όπως τα λες είναι, εξαιρετική η 944S2, αλλά την αγριάδα της turbo δεν πρόκειται να την έχει...

Αν σου πω ότι ακριβώς το 350Ζ είχα στο νου μου ή μια Ζ4 coupe 3λιτρη; Ή , αν έχεις τη δυνατότητα για την παραπάνω συντήρηση, μια 987.
Ανόθευτη ξεανόθευτη, η αίσθηση, καλή σαν "επένδυση" η 944, ειδικά αν είσαι καυλωμένος με το μοντέλο (όπως και εγώ), αλλά μην ξεχνάς ότι η turbo είναι 30 χρονών αυτοκίνητο (παλιό δλδ) και ανήκει σε μια γενιά αυτοκινήτων που δεν είναι ούτε θα γίνουν ποτέ πραγματικά ιστορικά, με την έννοια της αίσθησης του μετάλλου που παίρνεις από τα αυτοκίνητα των προηγούμενων δεκαετιών, άντε μέχρι το '80*...

Όταν μιλάμε για τέτοια νούμερα τότε, δυστυχώς, δεν μπορεί το συναίσθημα να καλύψει τη λογική (πες ότι 10-15 χιλιάρικα μπορείς να τα ρισκάρεις, επειδή τόσο αξίζει κιόλας, όπως και να το κάνουμε... τα 35 είναι παραλογισμός).

Πάντως και εμένα μου αρέσει καλύτερα η S2 (είναι πιο ισορροπημένη ΙΜΗΟ).

*αν θέλεις τη γνώμη μου, αυτό ακριβώς είναι αυτό που ξεχνούν, όσοι γράφουν για future classics και επενδύσεις και σου λένε πχ πάρε μια 916 Alfa Romeo... ναι, αν συνεχίσει έτσι το πανηγύρι ίσως φτάσεις να βγάλει λεφτά μετά από 10 χρόνια (ειδικά αν η προπαγάνδα συνεχίζεται) και ίσως κάποιοι να το θεωρήσουν κλασσικό αλλά, όπως και να το κάνουμε, δεν θα έχει ποτέ των ποτών την αίσθηση της δικής σου spider, όσο και να κοστίζει σε λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#253386 Σίγουρα η φούσκα του κλασικού αυτοκίνητου ως επένδυση θα σκάσει κάποια στιγμή. Εγώ το διαισθανομαι περί τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Θα χαρώ διπλά όταν αυτό γίνει, πρώτων για τους χαρτογιακαδες που θα χάσουν μερικά από τα πολλά λεφτά τους και δεύτερον για εμάς που αγαπάμε αυτά τα αυτοκίνητα και θα μπορούμε ξανά έστω να τα ονειρευόμαστε.

Γιατί μια Testarossa στα 100Κ, μια 348 στα 50Κ, ένα Quattro στα 40Κ και ένα 944Τ στα 30 δεν είναι για εμάς που απλά θέλουμε να τα οδηγαμε και όχι να τα κοιτάμε.

Θα πρότεινα σε όσους ενδιαφέρονται για 944 να κοιτάξουν και προς Αμερική μεριά. Εκεί οι τιμές έχουν ανέβει μεν, αλλά εξακολουθούν να είναι λογικές. Να υπολογίζουν ένα 1500αρι για μεταφορά και λίγο παραπάνω από το νορμάλ στον εκτελωνισμό ως αντίκα. Μπορεί όμως πρώτα να πάρει πινακίδες Γερμανία και να έρθει ως κοινοτικό αν το τελωνείο θέλει πολλά. Εδώ που φτασανε οι τιμές στην Ευρώπη, η λύση της Αμερικής είναι πλέον στο τραπέζι.


< >
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#254476
21 quadra έγραψε:...


Αυτά είναι... διαλέξανε και την εποχή που είναι όλα πράσινα...
Το δε μεγάλο μυστικο (εντάξει, αυτό είναι στα πλαίσια μιας διαφήμισης, προφανως, εκμεταλλευόμενοι της απήχησης που έχει το πετρολίσιους για αυτό και το 718) ότι δεν χρειάζεσαι κάτι εξωγήινο, όπως το 718 ή μια καινούργια boxster, αλλά ακόμα και με ένα ταπεινό κλασσικό αμαξάκι (για περισσότερη αμεσότητα) και μπολική καλή διαθεση και χρόνο.

Υπέροχο βίντεο (αν και δεν τον ακούω και πολύ καλά τον quad-cam)
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#254484 Μάστρο Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ :s_thumbsup
Λίγες εντυπώσεις από το βίντεο.
Πόσο όμορφη η διαδρομή του αγώνα. Μεσόγειος :inlove:
Πόσο έχουν μεγαλώσει τα αυτοκίνητα σε σχέση με τότε.
@D-jet
Tο μοναχικό σπίτι κάποια στιγμή στο βίντεο πάνω από μια στροφή. :inlove: :inlove:
Η 718 :inlove:
Το μπαρμπέρικο με τον παππού μπαρμπέρη :inlove:
Η θέση του γκαζιού σε σχέση με το φρένο :shifty:
Τέλος, η καινούρια είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#254505
BEAMS έγραψε:Tο μοναχικό σπίτι κάποια στιγμή στο βίντεο πάνω από μια στροφή. :inlove: :inlove:
Η 718 :inlove:
Το μπαρμπέρικο με τον παππού μπαρμπέρη :inlove:
Η θέση του γκαζιού σε σχέση με το φρένο :shifty:
Τέλος, η καινούρια είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο.


Μου έκανε κάτι τεστ ψυχολογίας η γυναίκα μου... μετά από 10 λεπτά πολύ σοβαρής προσπάθειας τα παράτησε... Με τσάκωσε! Πάλι βίντεο με την Ιταλία και τα ράλια έβλεπες, μου λέει; :lol: :lol: (τελικά δουλεύουν τα τεστ!!! :lol: )
Μεγάλο απωθημένο αυτός ο γύρος, έστω και με σκόντα να τον κάνεις...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#254533 Δείτε την πόρτα στο 1.14 πως είναι φτιαγμένη, ένα πλαίσιο αλουμινίου και το φύλλο που την καλύπτει, είναι δεν είναι 3-4 kg.
δείτε επίσης πόσο σκαμμένο είναι το πρόσωπο του Derek Bell την στιγμή που φοράει το κράνος του ( γεννηθείς 10/1941 ) λες και είναι 70 χρόνια ψαράς στο Αιγαίο.

Για την υγεία του κινητήρα που έγραψες Άλεξ έχω μια δική μου εξήγηση.

120 ΗΡ στο λίτρο εκείνη την εποχή έβγαιναν από εκκεντροφόρους ( μπαμπούλες ) πολύ καύσιμο ( 4 καρμπυρατέρ ) και υψηλή συμπίεση και ανάφλεξη από μανιατό ( συνήθως )

Οι μικροδιακοπές που ακούγονται είναι στο πάτημα του γκαζιού στην επιτάχυνση από χαμηλές στροφές και μετά από αρκετά δευτερόλεπτα κλειστό γκάζι κατά την επιβράδυνση για την τοποθέτηση στη στροφή, αυτό σημαίνει πνιγμένο θάλαμο καύσης από βενζίνη ( δεν υπάρχει cut off ) και λόγο του μεγάλου overlap των εκκεντροφόρων ( είπαμε - μπαμπούλες ) σε συνδυασμό με την ανάφλεξη μανιατό που θέλει στροφές για την σωστή τάση και την υψηλή συμπίεση που πνίγει τους σπινθήρες στα μπουζί οι μικροδιακοπές υψηλής τάσης στις χαμηλές στροφές είναι αναμενόμενες.

Δική μου εξήγηση γιαυτό που ακούμε, παρατήρησε κάποια στιγμή που δείχνει το αμάξι από ψηλά μετά από κλειστό γκάζι όταν επιταχύνει πόσες πολλές διακοπές κάνει και όταν ανεβάζει στροφές καθαρίζει, αυτά είναι χαρακτηριστικά που λίγο - πολύ είχαν όλοι οι αγωνιστικοί κινητήρες της εποχής, ακόμα και οι μεταγεννέστεροι με τα καρμπυρατέρ και τις ασθενικές αναφλέξεις.

Εντυπωσιακή και η ευκρίνεια του βίντεο, στην 24 οθόνη του υπολογιστή μου είναι χάρμα ειδέσθε.