Σελίδα 1 από 3

Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2014, 00:50
από mirage
Ας ανοιξει λοιπόν και εδώ
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Kάτι πιο γήινο και πιθανό μελλοντικό project car
Εικόνα

Re: Classic Citroen

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Σεπ 2014, 21:43
από ΖανΓρ.
Τα παλια σιτροεν και εν γενει τα γαλλικα αυτοκινητα ειναι το μεγαλο μου παθος. Καθε μερα σκεφτομαι πως και ποτε θα μπορουσα να αρχισω την συλλογη των ονειρων μου.. Προς το παρον οδηγω το ταπεινο c2 μου, αλλα δεν σταματω να παθαινω ταραχη βλεποντας και μονο τη φωτο μιας sm ακομα και ενος 2cv..

Re: Classic Citroen

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2014, 20:33
από GeoKy
Ειδικα αν εισαι σε κανα 2cv και στριψεις να δεις την ταραχη που θα παρεις! Αγαπαμε τα παλια Σιτροεν

a Pony driver :inlove:

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2014, 22:27
από Marios
Από το περίπτερο της Citroen στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι:

Εικόνα

https://el-gr.facebook.com/207229585960322/photos/a.718278571522085.1073741828.207229585960322/964609216889018/?type=1&relevant_count=1

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2014, 23:35
από kantoniou
Citroën DS: A ‘goddess’ of a car
http://www.bbc.com/culture/story/201410 ... s-of-a-car


Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2015, 11:44
από JasonLouk
Εικόνα
Χθεσινή στο κέντρο

<

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2016, 18:32
από Obelix
Εικόνα

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2016, 16:29
από Anonymous Founder
Πολύ όμορφες και οι δύο φωτογραφίες!

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2016, 20:48
από rocsta
Μέχρι χθες, το πιο παλιό αυτοκίνητο που είχα οδηγήσει ήταν ένα εξακύλινδρο E30, μετά την οδήγηση του οποίου γελούσα για τον μύθο που είχε φτιάξει με απαρχή αυτό το μοντέλο η BMW. Άλλη κουβέντα αυτό. Σήμερα λοιπόν οδήγησα κάτι ένα χρόνο πιο καινούργιο απ' το E30 του 1988, αλλά δεδομένου του ότι φτιάχνεται από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα, ε είναι κατιτίς πιο αρχαίο. 2cv το μενού :s_drinks μοντέλο 1989, απ' τα τελευταία δηλαδή που βγήκαν απ' τη γραμμή παραγωγής στη Γαλλία.
Μπαίνω μέσα - δεν είχα ξαναμπεί ποτέ σε 2cv - και βλέπω 2-3 ματσούκια, και πουθενά κλασσικός λεβιές ταχυτήτων.
- Ξαδερφάκι, θα μπορώ να το οδηγήσω αυτό το θηρίο;
- Ναι ρε, εδώ το οδηγούν κάτι θείες 65 χρονών. Έχει και σχεδιάγραμμα να τις βλέπεις άμα τις ξεχάσεις.
Σε εκείνο το σημείο που έκανε κάτι κινήσεις με τα χέρια, κάτι στριψίματα και κάτι τέτοια για να μου δείξει, ανάθεμα αν κατάλαβα τίποτα.
Εικόνα
Θερμοκρασία 35 βαθμοί, ανοίγουμε και ασφαλίζουμε σε ανοιχτή θέση τα παράθυρα πριν μπούμε μέσα. Καθίσματα καινούργια, φουσκωμένα φουλ, τόσο που αν στεκόμουν σε σχετικά όρθια θέση και όχι ξαπλωτή, έβλεπα σχεδόν στην τέντα και δεν είμαι και ψηλός. Τέλος πάντων, μίζα και το αερόψυκτο δικύλινδρο θηρίο με τα 29 άλογα παίρνει μπρος.
"Νταξ ρε, καλούτσικα πάει, το περίμενα τελείως ψοφίμι. Είναι και σχετικά άνετο." "Σχετικά" γιατί η ανάρτηση θέλει ένα φρεσκάρισμα απ' ότι έμαθα, μαζί με το πάτωμα είναι τα μόνα ψιλομελανά σημεία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Πού θα πάει θα τα φτιάξουμε κι αυτά. Ταχύτητες οκ συνηθίζονται γρήγορα, το γκάζι (που δεν έχει) συνηθίζεται και αυτό. Επαρχιακός τέλος, στρίβουμε για την ανηφόρα προς Πετροκέρασα, και εδώ αγκομαχάει λίγο. Ε δεν πειράζει, πάμε με 40 χαω, θα επιζήσουμε. Ε τότε ένιωθα ότι είχα ολοκληρη οικογένεια στο πίσω κάθισμα και πηγαίναμε εκδρομή το 1965 στην εξοχή.
Εικόνα
Εικόνα

Πάμε αργά οπότε αρχίζω και περιεργάζομαι τα πάντα.
"Οι καθαριστήρες δουλεύουν;"
"Ναι ρε εννοείται, αν και δεν τους έχω δουλέψει ποτέ." :s_whiteflag
Ε μετά από 10 λεπτά αρχίζει και βρέχει. :lol: Παράθυρα κλείσιμο εν κινήσει με απαγκίστρωση από έξω και άφημα από ψηλά για να γαντώσουν κλειστά, κλείσιμο και στον αεραγωγό μέσα από ένα περιστροφικό μοχλό... :s_cry Θερμοκρασία συνεχίζει 35.

Ευτυχώς δεν έβρεξε για πολύ, διπλά ευτυχώς γιατί τα λάστιχα ήταν για τα ανάθεμα. Ε τώρα να βγάλουμε καμιά φωτογραφιούλα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Μ' αρέσει. Κίνηση μηδέν, οπότε δεν έχει το μάτι το ερέθισμα από σύγχρονα αυτοκίνητα και όλο και βυθίζομαι στο 1965 :lol:
Εικόνα

"Άιντε χασομέρη, έχουμε και δουλειές, πάμε να γυρίσουμε πίσω. Δώσε σε μένα να οδηγήσω και κάτσε δίπλα να βγάζεις φωτογραφίες".
Αρχίζει το κατέβασμα και μετά από λίγο μένουμε από φρένα.
Λίγο πριν βράσει το σύμπαν:
"Τι φρένα έχει ο χουρντάς σου;"
"Πίσω ταμπούρα, εμπρός ένα κεντρικό δισκόφρενο."
"Κατάλαβα, ο θεός βοηθός."
Λιγό αφού βράσει το σύμπαν, και το θηριάκι σταματούσε μόνο αν ανοίγαμε την οροφή ωσάν αλεξίπτωτο στα ντράγκστερ:
"Καλά ρε μλκ, πατούσες συνέχεια και λίγο το φρένο;"
"Ναι... Δεν πρέπει;"
"Πρέπει... Άμα είσαι μλκς" :slap:

Θα αργήσουμε λίγο ακόμα να γυρίσουμε για απογευματινή ... βάρδια. Δε γαμιέται. Θα κάτσω να φαντάζομαι λίγο ακόμα ότι είμαι σε παράλληλο σύμπαν, μέσα στο γαλάζιο τσίλικο ντεσεβό. Λίγο ακόμα :inlove:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2016, 21:13
από markvag
rocsta, σε ζηλεύω :inlove:

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2016, 21:30
από belgarion
Θυμάμαι κάτι άρθρα του Tony Dron ( δημοσιογράφος -οδηγός πίστας) που έχει ένα 2cv και έλεγε ότι άμα είσαι αποφασισμενος στον κατηφορο μπορείς να τρομάξεις πολύ κόσμο. Πολύ ωραία περιγραφή rocsta!

.

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2016, 07:45
από Obelix
Όχι ότι αλλάζει κάτι στο γαματο κείμενο αλλά δύο δισκόφρενα έχει η ντεσεβουκλα μπροστά, τοποθετημενα εσωτερικά στην έξοδο του κιβωτίου.

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2016, 08:35
από rocsta
Ευχαριστώ για τη διόρθωση!

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2016, 09:55
από Arrow
Ωραίο το έχει κρατήσει ο δικός σου.

<

Re: Classic Citroën

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2016, 11:49
από rocsta
Έχει λίγο καιρό που το πήρε και το συμμάζεψε. Όσο βλέπει το μάτι μέσα-έξω είναι σχεδόν αψεγάδιαστο.