Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#265676
224v έγραψε:
21 quadra έγραψε:Έτσι είναι, δεξιά είναι λεπτομέρεις της κάσας που βρίσκεται εσωτερικά της κορώνας.


Ναι ετσι ακριβως ειναι και λενε οτι ηταν δικη τους πατεντα και χρηση.... τοτε...

Δεν είναι τόρσεν, απλά αντί για τα κωνικά έχει τα ελικοειδή για μεγαλύτερη απόλαυση! :iconcool:
Επίσης έχει και πινιόνε!!! :yahoo: :yahoo:

Nass, η προδιαγραφή είναι οι στατιστικές των επόμενων ετών.
Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται πλέον για συγκεκριμένο κύκλο ζωής, όσο και να μην το γουστάρουμε εμείς (απο τη στιγμή που ζοριζόμαστε για να τα πάρουμε, γιατί αν τα είχαμε εύκολα δεν θα το σκεφτόμασταν)...

edit:
Μ'αρέσει πολύ τόσο η QP στο σχήμα του Γαντίνι όσο και η απίθανη Shamal (εύκολα στο top10 των πιο όμορφων αυτοκινήτων, από την αλήτικη πλευρά τους, όμως).
Τα άλογα του V8 είναι....240KW ενώ του V6 225...
(και η porsche τόσα έβγαζε κάποια στιγμή, και η μερσεντές κ.α. ... :lol: )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#280894 αυτες οι Ιταλιανικες οι πινακιδες ποσο μου αρεσουν!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#304973
phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By 224v
#305097 ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!! Για να ξεδίνεις ώρες ώρες....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#342068
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Εικόνα

Εικόνα

Maserati Sebring 3500 , by Vignale

https://www.facebook.com/Italian-Garage ... 463793975/


Το ειδα εδω και μια εβδομαδα στην αποθηκη ενος φιλου εδω στην Ελλαδα ειναι τεραστιο απο κοντα, απολαυση να καθησεις στο τιμονι του, το δε Spider ακομα πιο ομορφο

Βαζω εδω φωτο απο το δικο μου με την παραξενια που εχει, να βγαζει ατμο το πρωι ξεκινοντας μονο απο τις εξατμησεις που εναι στην πλευρα του οδηγου!!! το κανει εδω και χρονια... οποιος θυμαται την μαζωξη στο Πηλιο τοτε!!! δεν εχει βρεθει η αιτια...παντως. :lol:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#342258 Ζηλεύω, όχι τον καπνό, αυτο που ειναι μπροστά του
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#342274 μηπως εχει κανα κλαπετο στην εξατμιση,που ανοιγει μετα από καποιες στροφες/πιεση?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#342338 Eίναι κοινή παρατήρηση σε όλα τα Maserati forum, εδώ είναι μια εξήγηση για την πιθανή αιτία.

Not totally true. There probably is a small area of the gasket on one bank that is starting to degrade. Once the engine has totally warmed up and the area expands, it will close up said gap and stay that way until the engine has cooled down (hence no white smoke during the day on future same day start ups) usually overnight.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#342358 Χμμ... ειναι μια εξηγηση αυτο Παναγιωτη, αν ηξερα τι γινεται στο κεντρικο καζανακι (εαν δεν επικοινωνουν οι δυο σωληνες που ερχονται απο το μοτερ, και ξαναβγαινουν ο καθενας στην πλευρα του) τοτε αυτο που λες ισως να ισχυει... Θα το μαθουμε οταν χρειαστει να το βγαλω το μοτερ για γενικη επιθεωρηση αντικατασταση των ελαστικων σωληνων γενικα που θα εχουν φθαρει με τον χρονο, το ειχα κανει αυτο το 2003 λιγο μετα την αγορα του, οπου εφτιαξα και τα τουρμπακια τοτε. προς το παρον ολα δουλευουν ρολοι και χαιρομαι τις τελευταιες βολτες μεχρι τον επομενο Οκτωβρη...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#342361
dimviii έγραψε:μηπως εχει κανα κλαπετο στην εξατμιση,που ανοιγει μετα από καποιες στροφες/πιεση?


:s_smile μπα !!! αυτο που λες μαλλον δεν υπηρχε τοτε.... (εχω αλλαξει και καζανακια και κεντρικο και δεν υπηρχαν τετοιες πολυτελειες!!!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#342380 δεν είναι κατι καινουριο τα κλαπε στην εξατμιση,ασε που πρεπει να ανοίξεις το καζανακι για να τα δεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#342656
dimviii έγραψε:δεν είναι κατι καινουριο τα κλαπε στην εξατμιση,ασε που πρεπει να ανοίξεις το καζανακι για να τα δεις.

Α!! ενταξει δεν το ηξερα αυτο αλλα πως ανοιγουν αυτα, απλα με την υποπιεση??- υπερπιεση μαλλον της εξατμησης? εχει εκει μεσα κινητα μερη που αντεχουν τη καυτη ροη των καυσαεριων χωρις να φθειρονται...??
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#342707 με την πιεση των καυσαερίων είναι στο ΕΒΟ,μην φανταστείς τιποτε πολυπλοκο,ενα πορτακι,με ένα ελατηριο από πισω του είναι.
Για την χαμηλη σταθμη θορυβου το εχουν.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#343686
phpBB [video]