Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#51472 Mια μικρή ξενάγηση στο γκαράζ του Δημήτρη Εικοσιδυού, το φιλμάκι πήρε μέρος και στο london motor film festival
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#51524
rocsta έγραψε:Mια μικρή ξενάγηση στο γκαράζ του Δημήτρη Εικοσιδυού, το φιλμάκι πήρε μέρος και στο london motor film festival


"το πιο δύσκολο δε στην αναπαλαίωση ήταν ότι έπρεπε να πάρω όλα τα ανταλλακτικά κρυφά από την γυναίκα μου"!!!!

:lol: :lol: Κάτι και κάποιους μου θυμίζει!
Άβαταρ μέλους
By stubos
#51664 Πάντως εμένα το «δεν ήθελα να αποχωριστώ το αγαπημένο μου αμάξι και το έριξα στην πρέσα να το κάνω γραφείο», με παραξένεψε λίγο…
Άβαταρ μέλους
By heckflosse-190
#52153 Επειδη τυχαινει να ξερω και απο την καλη και απο την αναποδη το συγκεκριμενο ατομο, μπορω να σας πω οτι εχει πολλα κοινα με καποιον που τον ξερουμε ολοι εδω μεσα, καταγεται απο την κρητη, και στο παρελθον ειχαμε ασχοληθει αρκετα μαζι του οχι για καλο λογο. Αυτα, και οποιος καταλαβε,καταλαβε :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By fiat127
#62347
rocsta έγραψε:Mια μικρή ξενάγηση στο γκαράζ του Δημήτρη Εικοσιδυού, το φιλμάκι πήρε μέρος και στο london motor film festival

Μετα απο καιρο,αλλα τωρα το συνειδητοποιησα..
Αυτος δεν ειναι ο ιδιος Εικοσιδυος που επαιζε και στους ΑΜΑΝ;
(πχ εδω https://www.youtube.com/watch?v=8ZVax1e-QWM ,που καταστρεφουν ενα Bianchina :x )

Οποτε μαλλον σωστα ειχα ακουσει τοτε,οτι καποιος Εικοσιδυος τους προμηθευε τα παλια αυτοκινητα..
Και διολου απιθανο,το Morris Minor στο οποιο αναφερεται,να ειναι το παρακατω..
http://youtu.be/p-GJJJVRRGU
Άβαταρ μέλους
By civic79
#73579 Γεια χαρά!
ψάχνω στο διαδίκτυο για λεωφορεία σε 1:87.
βρήκα αυτό το site:
http://www.nasshan.com/startseite/
έχει αγοράσει κάποιος,ή έχει να προτείνει κάποιο άλλο;
Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#88374
o IKE στο άλλο θέμα έγραψε:D-Jet για τι αυτοκίνητο μιλάμε?
Αν αγοράσεις οτιδήποτε παλιό, το φέρεις σε κατάσταση καινούριου, αλλάζοντας/επισκευάζοντας ΟΛΑ τα σημεία που χρειάζεται, ασχέτως αν κοστίζουν όσο το μισό αμάξι, στο τέλος το ετήσιο κόστος πόσο να είναι? Τίποτα παράλογο, ανάλογα και το αυτοκίνητο.
Πχ έστω μία Mercedes όσο της φωτογραφίας. Πες κοστίζει 20.000 και δίνεις άλλα 10.000 να φτιάξεις τα ΠΑΝΤΑ, πόσο κόστος να έχει το χρόνο? 1000 ευρώ? Δε νομίζω παραπάνω. (τα ποσά είναι εντελώς χύμα, διόρθωσέ με μόνο αν έχω πέσει ΕΝΤΕΛΩΣ έξω).
Σου κοστίζει δηλαδή όσο μία καινούρια C200. Το σημαντικό όμως είναι να αλλαχθούν όντως τα πάντα, στα λεφτά που υπολόγισα (έβαλα 10χιλ ενδεικτικά) δεν θα αλλάξει κανείς ούτε μετακαυστήρα, ούτε μοριακό μετατροπέα, όλα θα είναι χαζομαρίτσες και εργατοώρες, σωληνάκια κλπ. Δεν είναι παράλογο, η δουλειά αυτή έχει κόστος.
Το λάθος πιστεύω είναι να θεωρήσει κανείς πως θα πάρει κάποιο αυτοκίνητο 40ετίας, με 4-5χιλ, θα δώσει άλλα 2-3 και 10 ώρες από τον χρόνο του και θα έχει κάτι ανάλογο ενός καινούριο yaris με 10ετή εγγύηση.

Έχει μεγάλη σημασία για τι αυτοκίνητο μιλάμε... ουσιαστικά έχεις αρκετά διαφορετικά προβλήματα να λύσεις, όπως:
α) Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών
β) Διαθεσιμότητα μαστόρων
γ) Κόστος ανταλλακτικών
δ) Κόστος εργασίας
ε) Ποιότητα ανταλλακτικων
στ) Ποιότητα εργασίας

Συνήθως ένα τουλάχιστον από τα παραπάνω είναι απαγορευτικό. Πχ, στο δικό μου (μια SLC280) βρίσκεις μαστόρους με λίγο ζόρι, ανταλλακτικά σχετικά ευκολα και εξαιρετικά ποιοτικά αλλά σε εξωφρενικό κόστος και τελικά παίρνεις ποιότητα εργασίας όπως σε όλα τα κλασσικά στην Ελλάδα (ανάλογα με τα κέφια του μάστορα) σε αρκετά τσιμπημένο κόστος (λόγω μάρκας).
Σε ενα σκαθάρι που μπορώ να σου πω, βρίσκεις εύκολα καλούς μαστόρους και σχετικά φτηνούς αλλά τα διαθέσιμα ανταλλακτικά είναι ελεεινά σε ποιότητα και καταλήγεις να ψάχνεις να βρεις μτχ αυθεντικά.

Για να το βάλω σε ένα πλαίσιο οικονομικό, μιλώντας πάντα για την slc που μπορώ να κρίνω θα σου έλεγα το εξής:
1) Ένα αυτοκίνητο του 5χίλιαρου χρειάζεται τουλάχιστον άλλα 3-4 φορές τόσα για να γίνει σχετικά αξιοπρεπές αλλά ποτέ δε θα γίνει τέλειο και πάντοτε θα σου βγάζει χαζοβλάβες (το πας με τη λογική του "rolling restoration").

2) Ένα αυτοκίνητο του 20ρικου δεν το πειράζεις με ανακατασκευές, θέλει άλλα 10 για να γίνει εξαιρετικό (σε μαζέματα)
αλλά θα είναι και πάλι επιρεπές στο να σου κολλήσει κάτι που δεν έχεις αντικαταστήσει-φτιάξει γιατί δε χρειαζόταν και κάποια στιγμή έφτασε στα όρια της κόπωσής του (σημείωσε ότι η κόπωση σε αντίθεση με τη φθορά δε φαίνεται) και

3) Ένα αυτοκίνητο των 10-15 χιλιάδων που θα του χώσεις ένα 50ρι+ (καλά διαβάζεις πενήντα plus) οπότε έχεις καλές πιθανότητες να πάρεις κάτι σαν αυτό που περιγράφεις από πλευράς αξιοπιστίας, με τη διαφορά ότι δε θα είναι τόσο σύγχρονο όσο μια καινούργια cls στο δρόμο ούτε τόσο οικονομικό στις βενζίνες που θα καίει ενώ θα θέλει και συνεχή προσοχή στη συντήρησή του (δεν έχει σχέση με σύγχρονο αυτοκίνητο που το πας μόνο για λάδια μέχρι να χαλάσει). Θα σου βγάλει σίγουρα, όμως, τα ίδια ή και περισσότερα χιλιόμετρα...


Το συγκεκριμένο σωληνάκι πόσο κοστίζει να φτιαχτεί, ΕΝΤΕΛΩΣ? 1000 ευρώ? Τα δίνεις και το φτιάχνεις, πάλι κερδισμένος είσαι
Δεν έχει κόστος το σωληνάκι, το κόστος είναι στο να κατέβει η πίσω γέφυρα και ενός κακού μύρια έπονται, δεν θα το κάνεις μόνο για ένα σωληνάκι αυτό (σκέψου ότι πρέπει να ανοίξεις όλα τους συνδέσμους του διαφορικού, ημιαξόνια, ντίζες, φρένα, εξατμίσεις και άλλα πολλά). Το πιο πιθανό είναι, αν χρειαστεί να τα ανοίξεις όλα αυτά, να πρέπει να επισκευάσεις και κάμποσα από αυτά που δεν ήταν η ώρα τους....Επίσης το σωληνάκι αυτό (το μεταλλικό) πρέπει να το κατασκευάσεις και να ανοίξεις όλα τα κανάλια μέχρι μπροστά, να το περάσεις και να το στερεώσεις-μονώσεις σωστά. Για αυτό σου λεώ ότι ήρθε μάλλον η ώρα της για τη γενική της (που θέλω δε θέλω θα την κατέβαζα τη γέφυρα).
Όλα αυτά για το μεταλλικό τμήμα... για τα λαστιχένια έχω παραδώσει τα όπλα γιατι ναι μεν αλλάζουν σε 10 λεπτά (αν έχεις ανυψωτικό), αλλά δεν έχω βρει ακόμα έναν τύπο σωλήνα που να αντέχει στις σύγχρονες βενζίνες με αυτή την πίεση στην αντλία (ναι έχουν και άλλοι πολλοί πρόβλημα).

¨Κερδισμένος¨ πάντως δεν είσαι, γιατί αυτό το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει στο δρόμο σα ΙΧ, ούτως ή άλλως...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#88381
D-Jet έγραψε:2) Ένα αυτοκίνητο του 20ρικου δεν το πειράζεις με ανακατασκευές, θέλει άλλα 10 για να γίνει εξαιρετικό (σε μαζέματα)
αλλά θα είναι και πάλι επιρεπές στο να σου κολλήσει κάτι που δεν έχεις αντικαταστήσει-φτιάξει γιατί δε χρειαζόταν και κάποια στιγμή έφτασε στα όρια της κόπωσής του (σημείωσε ότι η κόπωση σε αντίθεση με τη φθορά δε φαίνεται) και

Παράδειγμα για να γίνω πιο σαφής που μου έχει τύχει...
Ενα γρύλο για παράθυρο τον αντικαθιστάς αν δουλεύει κανονικά ή όχι; Εμένα (εμάς μάλλον) μας άφησε στα κρύα του λουτρού ενώ πριν δούλευε κανονικά. :s_music
Μια κλειδαριά; Εμένα με άφησε κλειδωμένο απέξω (μια κατα τα άλλα λειτουργικότατη κλειδαριά ) και με το πορτοφόλι μέσα γιατί έσπασε ένα ΅αφτάκι΅ στην πετούγια και δεν μπορούσε να κουνήσει το κλείστρο για να ανοίξει η πόρτα. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#96897
Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης δεν εφαρμόζεται
.....
....για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο πιστοποιητικό και φέρει χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα αρμόδια εξουσιοδοτημένα νομικά πρόσωπα σύμφωνα με την υπ. αριθ. Α-οικ. 61041 / 5235 / 28-11-2013 Απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Διευκρινίζεται ότι η ανωτέρω απαλλαγή δεν εφαρμόζεται σε αυτοκίνητα που διαθέτουν μεν πιστοποιητικό αυθεντικότητας αλλά φέρουν συμβατικές πινακίδες....

www.dikaiologitika.gr

Με τις υγείες μας!
Ερώτηση: Ένα αυτοκίνητο -καναπές που έχει εισαχθεί ως ιστορικό και δεν έχει νούμερα υπουργείου θα το δηλώσεις ή όχι; Αν ναί, τι νούμερα θα βάλεις στη δήλωση; :lol: :lol: Το αυτό και για αυτά που έχουν νούμερα υπουργείου και ούτως ή άλλως τα δηλώναμε με τους κανονικούς αριθμούς κυκλοφορίας και 0 μήνες κυκλοφορίας...
(ψιλά γράμματα, ε; )
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#96899 Επίσης, θα ήταν καλό κάποιος να τους εξηγήσει ότι προκειμένου να αποκτήσουν ιστορικές όσα αυτοκίνητα έχουν κανονικά πινακίδες υπουργείου πρέπει πρώτα να τις καταθέσουν στην εφορία, οπότε ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ εξαιρούνται των τεκμηρίων! Ευχαριστούμε για το τίποτα, δλδ...

Η δε κίνηση είναι ματ και η επαφή με την πραγματικότητα μηδενική. Μόλις κατάφεραν να χάσουν άλλες 2-3 χιλιάδες τέλη κυκλοφορίας!! :lol:
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#96984 Το ζήτημα είναι άλλο: ότι η εγκύκλιος αυτή επιβάλλει τεκμήριο σε αυτά τα αυτοκίνητα για το 2014 εκ των υστέρων (προφανώς εφόσον εκδόθηκε τώρα εν'όψει των φορολογικών δηλώσεων του 2014), δηλαδή για έτος που έχει περάσει και κατά το οποίο ο νόμος δεν έκανε αυτή η διευκρίνιση. Βέβαια το πονηρό κράτος είχε ήδη αφαιρέσει από πέρυσι τη δυνατότητα ηλεκτρονικού μηδενισμού του τεκμηρίου και αν θυμάστε όσοι πήγαν στις εφορίες και ζήτησαν διόρθωση έφαγαν πόρτα. Μόνο ο Δημήτρης ο Ραζής έφτασε μέχρι το υπουργείο και μετά από πολλά κατάφερε να του το διορθώσουν, προειδοποιώντας τον όμως ότι το μέτρο της απαλλαγής δεν ειναι σωστό και θα το καταργήσουν. Ωραίοι. Το κατήργησαν εκ των υστέρων ώστε να μην μπορεί κανείς να προγραμματίσει τις ενέργειές του........