- 04 Οκτ 2015, 22:36
#168597
Δεν είναι λύση-πανάκεια οι ταχυφορτιστές, και δεν είναι η έλλειψή τους που φρενάρει τα ηλεκτρικά.Και στην Καλιφόρνια που έχουν δίκτυο, πας να φορτίσεις και βρίσκεις δυο-τρία μπροστά σου να περιμένουν και τρως την ώρα σου κλώθωντας.
Παρακολουθώ φόρουμ εξωτερικού, ο τυπικός χρήστης έχει 3-4 αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων είναι ηλεκτρικό, το οποίο χρησιμοποιεί συνήθως σε συγκεκριμένο τύπο δρομολογίων και μόνο. Επίσης έχει κλειστό γκαράζ όπου το παρκάρει και το φορτίζει τη νύχτα.
Αυτή είναι η καλύτερη χρήση που μπορείς να κάνεις σε τέτοια αυτοκίνητα δοθέντων των δυνατοτήτων της τεχνολογίας τους αυτή τη στιγμή, και για πολλά χρόνια ακόμη, και μπορείς να την κάνεις και στην Κωλοπετεινίτσα, ΣΗΜΕΡΑ. Τα περί δικτύου ταχυφορτιστών είναι κουραφέξαλα. Είναι μικρή και συμπληρωματική η συνεισφορά τους. Οι ταχυφορτιστές θα σε βοηθήσουν π.χ. για να πας από την Καλαμάτα στην Θεσ/νίκη, αλλά το ψωμί βρίσκεται αλλού. Στην αξιοποίηση των ηλεκτρικών στις μεγαλουπόλεις, στον αστικό ιστό, στην καθημερινή λάντζα. Και όταν δυο τρεις φορές το χρόνο πας ταξίδι, πας με το άλλο ΙΧ που έχεις, ή το αεροπλάνο, ή τα λοιπά ΜΜΜ.