Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#168196
IKE έγραψε:Είναι ή δεν είναι πλήρη αναλόγως τι θεωρείς "κινείται αυτόνομα".

edit mod. flame bait. Κουράζει αυτό το πράγμα συνέχεια. [Admin]


Αυτόνομα = Μπαίνω μέσα κάθομαι σε μια θέση > του λέω τράβα για Παολά Live > με λέει να βάλω και ενα δίσκο να παίζει > Ναι, και με αφήνει εξω απο το μαγαζί.

Και εννοείτε στην πορεία δεν έχει πατήσει πεζό, σκυλί, γατί, ηλίθιο hipster με ποδήλατο και δεν έχει πέσει σε αλλα εμπόδια.

Θυμάμαι να είχα διαβάσει πάντως οτι δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω πέρα απο αυτά που έχει. Δεν είμαι μέσα στην Tesla για να ξέρω παραπάνω. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#168205
mjacob έγραψε:
j.marr έγραψε:Έχω την αίσθηση οτι σε θέμα αισθητήρων -για να κινούνται αυτόνομα- τα τέσλα είναι πλήρη. Νομοθεσία και software τους λείπει νομίζω. :hmmm: :hmmm:

Αυτό αναρωτιόταν κάποιος τις προάλλες στο parking έξω από τη δουλειά. Δοκιμάζαμε να στέκεται κάποιος στο δρόμο, πάνω στην πορεία του tesla. Υποτίθεται ότι σταματάει μόνο του για να μην χτυπήσει τον πεζό.

Ε, δεν σταμάτησε :lol:


Greek "ingenuity" meets murican stupidity. What could possibly go wrong. :shifty:

Πρόσεχε μη σε κόψει κανα tesla και δεν παρεις τίποτα απο την υπεραξία που παρήγαγες εκεί. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#168578 παντως οι πορτες οπως ανοιγουν και κουνιουνται λες και θα τις βγαλω με 2 χερια και θα τις παρω βολτα ,δεν μου αρεσουν
Μιλαω για τις πισω.

Επισης μιλανε για SUV και παιζει να ειναι πιο χαμηλο απο 3er σαν αποσταση απο το εδαφος.

Αναμφισβητητα εχει τεχνολογια αλλα στην Ελλαδα πιστευω εντελως αχρηστο μια και δεν εχουμε δικτυο superchargers.
Eιναι νωρις ακομα για αυτα τα αμαξια

1000φορες ενα Macan 3.0diesel μια Lotus ... :innocent: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#168597 Δεν είναι λύση-πανάκεια οι ταχυφορτιστές, και δεν είναι η έλλειψή τους που φρενάρει τα ηλεκτρικά.Και στην Καλιφόρνια που έχουν δίκτυο, πας να φορτίσεις και βρίσκεις δυο-τρία μπροστά σου να περιμένουν και τρως την ώρα σου κλώθωντας.
Παρακολουθώ φόρουμ εξωτερικού, ο τυπικός χρήστης έχει 3-4 αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων είναι ηλεκτρικό, το οποίο χρησιμοποιεί συνήθως σε συγκεκριμένο τύπο δρομολογίων και μόνο. Επίσης έχει κλειστό γκαράζ όπου το παρκάρει και το φορτίζει τη νύχτα.
Αυτή είναι η καλύτερη χρήση που μπορείς να κάνεις σε τέτοια αυτοκίνητα δοθέντων των δυνατοτήτων της τεχνολογίας τους αυτή τη στιγμή, και για πολλά χρόνια ακόμη, και μπορείς να την κάνεις και στην Κωλοπετεινίτσα, ΣΗΜΕΡΑ. Τα περί δικτύου ταχυφορτιστών είναι κουραφέξαλα. Είναι μικρή και συμπληρωματική η συνεισφορά τους. Οι ταχυφορτιστές θα σε βοηθήσουν π.χ. για να πας από την Καλαμάτα στην Θεσ/νίκη, αλλά το ψωμί βρίσκεται αλλού. Στην αξιοποίηση των ηλεκτρικών στις μεγαλουπόλεις, στον αστικό ιστό, στην καθημερινή λάντζα. Και όταν δυο τρεις φορές το χρόνο πας ταξίδι, πας με το άλλο ΙΧ που έχεις, ή το αεροπλάνο, ή τα λοιπά ΜΜΜ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#168667
pik. έγραψε:Επισης μιλανε για SUV και παιζει να ειναι πιο χαμηλο απο 3er σαν αποσταση απο το εδαφος.
Αναμφισβητητα εχει τεχνολογια αλλα στην Ελλαδα πιστευω εντελως αχρηστο μια και δεν εχουμε δικτυο superchargers.
Eιναι νωρις ακομα για αυτα τα αμαξια
1000φορες ενα Macan 3.0diesel μια Lotus ... :innocent: :iconcool:
Αν προσέξεις λίγο καλύτερα κάτι λένε για ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάρτηση που φτάνει μέχρι αρκετά ψηλά, ψηλότερα από τα άλλα SUV (που το χρειάζεται με το μεγάλο μεταξόνιο που έχει), νομίζω 23 εκατοστά.
Ναι είναι νωρίς και ίσως έχεις δίκιο στις επιλογές σου αλλά πρέπει να το δεις από κοντά και να το δοκιμάσεις για μια βδομάδα, φαίνεται πως είναι τελείως άλλη φάση.
Προσωπικά έχω το αυτοκίνητο σε κλειστό γκατάζ στο σπίτι μου. Θα μπορούσα άνετα να το φορτίζω τη νύχτα και να το κυκλοφορώ τη μέρα. Το μόνο πρόβλημα θα το έχω σε ταξίδια λίγες φορές το χρόνο αλλά δεν είναι δύσκολο να σου έχουν ταχυφορτιστές σε εθνική οδό κοντά σε Λαμία/Λάρισσα?Θεσ/κη/Πάτρα/Τρ'ιπολξ/Κοζάνη?Ιωάννινα/Δράμα/Κομοτηνή. Και όπου φτάσεις θα πρέπει να το φορτίζεις τη νύχτα που το κανονίζεις. Γενικά με σχετικά μικρή επένδυση μπορεί να στηθεί δίκτυο που να τα στηρίζει. Και φαίνεται ότι θα το κάνουν (θα το κάνανε για την ακρίβεια γιατί έτσι όπως πάει η Ελλάδα....).
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#168716
dstou έγραψε:Δεν είναι λύση-πανάκεια οι ταχυφορτιστές, και δεν είναι η έλλειψή τους που φρενάρει τα ηλεκτρικά.Και στην Καλιφόρνια που έχουν δίκτυο, πας να φορτίσεις και βρίσκεις δυο-τρία μπροστά σου να περιμένουν και τρως την ώρα σου κλώθωντας.
Παρακολουθώ φόρουμ εξωτερικού, ο τυπικός χρήστης έχει 3-4 αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων είναι ηλεκτρικό, το οποίο χρησιμοποιεί συνήθως σε συγκεκριμένο τύπο δρομολογίων και μόνο. Επίσης έχει κλειστό γκαράζ όπου το παρκάρει και το φορτίζει τη νύχτα.
Αυτή είναι η καλύτερη χρήση που μπορείς να κάνεις σε τέτοια αυτοκίνητα δοθέντων των δυνατοτήτων της τεχνολογίας τους αυτή τη στιγμή, και για πολλά χρόνια ακόμη, και μπορείς να την κάνεις και στην Κωλοπετεινίτσα, ΣΗΜΕΡΑ. Τα περί δικτύου ταχυφορτιστών είναι κουραφέξαλα. Είναι μικρή και συμπληρωματική η συνεισφορά τους. Οι ταχυφορτιστές θα σε βοηθήσουν π.χ. για να πας από την Καλαμάτα στην Θεσ/νίκη, αλλά το ψωμί βρίσκεται αλλού. Στην αξιοποίηση των ηλεκτρικών στις μεγαλουπόλεις, στον αστικό ιστό, στην καθημερινή λάντζα. Και όταν δυο τρεις φορές το χρόνο πας ταξίδι, πας με το άλλο ΙΧ που έχεις, ή το αεροπλάνο, ή τα λοιπά ΜΜΜ.

Πως όμως να το φορτίζεις όταν η πλειοψηφία των αστών στην Ελλάδα δεν έχει ιδιωτικό πάρκινγκ και αφήνει το αυτοκίνητό του σε όποιον δρόμο βρει κοντά απ το σπίτι του;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#168721 Δεν κάνουν γι' αυτούς τα ηλεκτρικά. Τόσο απλά. Αλλιώς θα το πάρουν και θα βγαίνουν στα κανάλια και θα κράζουν : 'που είναι η πολιτεία που δεν μας έχει βάλει φορτιστές και δεν μπορώ να πάω στη δουλειά μου και το Πάσχα στο χωριό μου'.
Αλλά και να έχεις φορτιστές δημοσίας χρήσεως, σε περίπτωση που δεν έχεις KAI δικό σου ηλεκτροδοτούμενο πάρκινγκ θα είσαι καταγέλαστος. Ποιός σοβαρός, και όχι χ''χαρούμενο/αργόσχολος/φιγουρατζής κ.α., θα αγοράσει κάτι που κάθε δυο-τρεις μέρες θα πρέπει να αφιερώνει μισή ώρα τουλάχιστον από τον χρόνο του για να το φορτίσει? Να κάνει παράκαμψη στην διαδρομή του για να πάει να βρει σταθμό ΔΧ, να περιμένει να το φορτίσει πηγαίνοντας πίσω όλα τα ραντεβού του και τις υποχρεώσεις του, και αν του τύχει κάποιο έκτακτο δρομολόγιο να πιαστεί με τα βολτ και τα παντελόνια κατεβασμένα?